До кінця 2022 року портативні зарядки Re:Start Roadside Assist з’являться на автомобілях екстреної технічної допомоги на дорогах.
Автор павербанку для електромобілів – мельбурнський стартап Re:Start, який розробляє портативні акумуляторні пристрої для екстреної зарядки електромобілів. Проєкт реалізується за підтримки Королівського автомобільного клубу Вікторії (Royal Automobile Club of Victoria, RACV).
Конструкція зарядного модуля Re:Start Roadside Assist оптимізована для використання на дорогах. Зі слів розробників, працює він у два, а то й у чотири рази швидше, ніж будь-яка інша зарядна система аналогічного розміру. Всього за 6 хвилин батарею електромобіля, що «застряг», можна буде зарядити на 20 км, що дозволить доїхати для найближчої стаційної зарядки. У компанії сподіваються, що розроблені ними технології дозволять лідирувати у сфері портативної зарядки для електромобілів.
«Технічні досягнення, розроблені нашою командою, зроблять нас лідером у цій галузі. Наша система була створена з нуля для забезпечення оптимального розміру та ваги, з використанням нашої запатентованої батареї та унікальної конструкції зарядного пристрою. Модульна акумуляторна система дозволяє масштабувати платформу для задоволення потреб у зарядці будь-якого транспортного засобу», – сказав засновник Re:Start Чжидуо (Дуо) Чжанг.
Модуль Re:Start дозволяє поповнити батарею на 50-100 км. Таким чином, одного-двох сеансів зарядки на тиждень буде достатньо для повсякденних поїздок. Наприкінці 2022 року стартап планує випробувати свій павербанк на власних автомобілях технічної допомоги, а у майбутьньому запропонує послуги регулярної зарядки та/або зарядки на запит тим, хто не хоче користуватися стаціонарними терміналами або не має можливості встановити домашню зарядку. Замовити послугу можна буде через застосунок для мобільного.
Як раніше повідомляв Autogeek, стартап ZipCharge презентував павербанк для електромобілів.
За матеріалами: The Driven
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: