Електромобілі та гібриди DS Automobiles виконали незвичайну місію – шість моделей компанії освітили зйомки показу мод Coperni.
Подія відбулася на Accor Hotels Arena в Парижі.
DS Automobiles активно бере участь в світі моди і заходах з провідними брендами класу люкс, успішно співпрацюючи з Федерацією високої моди. Тридцять шість інноваційних моделей – Plug-in гібридні кросовери DS 7 Crossback E-Tense та електрокросовери DS 3 Crossback E-Tense забрали 70 гостей з їхніх будинків, щоб провезти по темних вулицях Парижа до Accor Hotels Arena, одного з найбільших стадіонів міста, де їх чекало неймовірне шоу.
Моделі ідеально підкреслили головну ідею нової колекції Coperni: нескінченний техно-шик і сміливий погляд в майбутнє – коли, нарешті, на зміну пандемії повинні прийти свята та клубні танці!
Бренд Coperni вже не раз епатував публіку своїми оригінальними показами. У минулому році його показ пройшов на даху вежі Монпарнас, що дозволило йому отримати статус найбільш високого в історії Тижня моди в Парижі. І тепер Coperni зробив це знову, захопивши Accor Hotels Arena – найбільший стадіон міста, який розрахований на 20 000 глядачів. Частина дизайну декорацій була доручена DS Automobiles і тридцяти шести моделями DS 7 CROSSBACK E-TENSE і DS 3 CROSSBACK E-TENSE з нульовим рівнем викидів СО2.
Також автівкам знайшлося ще одне застосування – автомобілі і їх фари використовувалися для створення світлового подіуму, на якому і проходила презентація нової колекції одягу Coperni.
Таким чином, Бренди DS Automobiles і Coperni знову продемонстрували, як можна об’єднувати автомобільні інновації і світ високої моди.
Ніч лише посилила ефект від яскравих і сміливих образів. Характерні світлодіодні фари DS LED VISION вже стали однією з особливостей багатьох моделей DS Automobiles – вони забезпечують чудове освітлення і впізнаваний «світловий підпис». Наприклад, кросовер DS 3 Crossback оснащується матричними фарами DS MATRIX LED VISION, які використовують 15 світлодіодів з індивідуальним управлінням для максимальноякісного освітлення дороги без ризику засліплення інших водіїв. А модель DS 7 Crossback пропонує фари DS ACTIVE LED VISION з індивідуальними модулями освітлення: так модулі фар можуть підлаштовуватися під вигини траси і навіть ефектно обертатися при включенні/виключенні оптики.
Також, 70 учасників показу змогли особисто познайомитися з інноваційними преміальними моделями DS 7 CROSSBACK E-TENSE і DS 3 CROSSBACK E-TENSE, при цьому дотримуючись заходів захисту здоров’я.
Глядачі змогли насолодитися не тільки показом, а й фірмовим комфортом Бренду DS Automobiles завдяки високоякісним матеріалам, які є відмінною рисою автомобілів преміум сегменту, таким як шкіра Nappa і Alcantara. А також чудовою аудіосистемою преміум класу FOCAL Electra, яка супроводжувала глядачів протягом усього показу. Автомобільні радіоприймачі синхронізувалися, щоб оголосити про початок шоу, і, коли перша модель вийшла на злітно-посадкову смугу, кожен окремий набір фар загорівся, дозволяючи глядачам переглядати колекцію через вікна своїх автомобілів.
“Ми живемо для особистого, реального досвіду і створення моментів, які зачіпають почуття, – сказав співзасновник Coperni Себастьєн Мейєр. – Нам було складно адаптуватися до цієї нової нормі, але ми, тим не менш, виявилися більш винахідливими і змогли розсунути межі… Немає ніякого порівняння з реальним життєвим досвідом”.
Як раніше повідомляв Autogeek, французька преміальна марка DS перейде на виробництво електрифікованих та повністю електричних моделей на 5 років раніше терміну.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: