in

Знову ставка на гібриди: Toyota знижує прогноз продажів електромобілів одразу на 39 відсотків

У своєму прагненні отримати рекордні прибутки японський автовиробник відмовився від початкового плану продажу 202 000 електромобілів цього фінансового року.

Зазначається, що корпорація Toyota Motor знизила свої очікування продажів електромобілів у цьому фінансовому році на досить значні 39 відсотків, з початкових 202 000 одиниць до 123 000 машин.

Враховуючи скромну модельну лінійку електромобілів японської компанії, не дивно, що Toyota покладається на свої машини з двигунами внутрішнього згоряння та гібридні моделі у досягненні нового рекорду по прибуткам за результатами фінансового року, який завершується 31 березня 2024 року.

Раніше японська компанія прогнозувала, що її операційний прибуток досягне рекордно високого рівня в 20,1 млрд доларів, але в останньому фінансовому звіті цей прогноз зріс до 30,15 млрд доларів.

До кінця фінансового року Toyota планує продати 3,6 мільйона гібридів у всьому світі порівняно з попереднім прогнозом у 3,5 мільйона штук, тоді як очікується, що загальний обсяг продажів електрифікованих автомобілів, включаючи електромобілі, гібриди, плагін-гібриди і автомобілі на водневих паливних елементах, сягнуть 3,9 мільйона одиниць, що на 42 відсотки більше, ніж у попередньому фінансовому році.

Електрифіковані транспортні засоби загалом становитимуть близько 37 відсотків від загального обсягу продажів автовиробника. Загалом очікується, що марки Toyota і Lexus випустять рекордні 10,1 мільйона автомобілів у поточному фінансовому році, а прогноз щодо консолідованих глобальних роздрібних продажів зріс до рекордних 11,38 мільйонів одиниць.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобілі Toyota комплектуватимуть акумуляторами LG, випущеними в Мічигані.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Попит на вживані електромобілі в жовтні в Україні суттєво зріс: названі лідери ринку

Ford на кожному новому електромобілі втрачає $36 000: куди “втікають” кошти