in

Знайшли власний шлях: Volvo не планує конкурувати з дешевими електромобілями з Китаю

Volvo не планує кидати виклик недорогим електромобілям у Китаї, оскільки поточна цінова війна посилюється. Volvo скоригувала свою ціль щодо 100% продажів електромобілів і тепер очікує, що до 2030 року від 90% до 100% світових продажів буде припадати на електрифіковані машини.

Хоча Volvo все ще вірить, що її майбутнє за електрикою, за словами генерального директора Джима Роуена, різні ринки рухаються до електричного майбутнього з різною швидкістю. Однією з головних причин зміни стратегії Volvo є Китай, найбільший у світі ринок електромобілів. Інший – нові тарифи на китайські електромобілі в ЄС і США.

За словами Роуена, китайський ринок нових автомобілів “зменшився” через великий ринок вживаних машин, чого в країні ніколи раніше не було. І кількість вживаних авто з роками збільшуватиметься, що суттєво вплине на ринок нових доступних машин.

Окрім цього, Volvo очікує кращих результатів від електромобілів преміум-класу. Так, у листопаді минулого року компанія представила в Китаї свій перший електричний розкішний мінівен EM90.

Незважаючи на те, що Volvo нещодавно випустила свій найдешевший електромобіль – кросовер EX30 за ціною від 28 000 доларів – у Китаї, автовиробник не планує збільшувати кількість подібних йому доступних електромобілів.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Volvo “розбила” в одній аварії найбільший та найменший електромобілі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

З лідарами і автопілотом: XPeng показав новий преміальний електричний мінівен

Американська та європейська класика, легендарні автобуси і не тільки: технічний фестиваль Old Car Land збирає близько 300 унікальних зразків техніки