Новими електродвигунами комплектуватимуть електромобілі з батареями Ultium.
Презентація нової моторної лінійки Ultium Drive відбулася під час конференції Mackinac Policy, яка відбулась 20-23 вересня на острові Макіно-Айленд, Мічиган. Нові електродвигуни представив президент General Motors Марк Рейсс.
Їх три, вони мають загальні елементи конструкції і будуть використовуватися в різних поєднаннях. Потужність молодшого двигуна у лінійці складає 62 кВт (84 к.с.). Він буде використовуватися в якості додаткового у системі повного приводу.
Середній мотор потужністю 180 кВт (245 к.с.), в основному, використовуватимуть у якості переднього. Топовий агрегат на 255 кВт (346 к.с.) може використовуватися у моделях з заднім та повним приводом. Молодший агрегат – асинхронний, два більш потужних – з постійними магнітами, які містять мінімальну кількість рідкоземельних металів.
Розроблений у GM модуль Ultium Drive представляє собою електродвигун і блок силової електроніки, в який входить інвертор, схема живлення допоміжних систем та зарядний пристрій. Ця конструкція на 50% легша в порівнянні з актуальними електричними моделями GM і робить складання простішим. Як стверджують у концерні, нові мотори підходять для різних моделей, від пікапів до спорткарів.
Агрегат потужністю 245 к.с. вже знайшов застосування у топової модифікації електричного Hummer. У силовій установці пікапа їх три – один на передній осі, два на задній. Сукупна потужність агрегатів – 1014 л.с.
Управління модулем здійснюється за допомогою програмного забезпечення, розробленого фахівцями концерну. Для обчислення оптимальної схеми розподілу крутного моменту в тримоторних установках застосовувалися штучний інтелект та машинне навчання.
Як раніше повідомляв Autogeek, Volkswagen готує електричну заміну легендарному Passat.
За матеріалами: General Motors