in ,

Здається, вони щось зрозуміли: Toyota зосередиться на дешевих електромобілях

Конкретні терміни масового переходу на електротягу в Toyota Motor не називають.

Японська марка продовжує розмірковувати над необхідністю випуска електричних моделей, хоча свій перший електромобіль вивела на ринок ще у 1997 році. Це була електрична версія кросовера RAV4. З того часу японська марка практично не просунулась у цьому напрямку. Усі сили були кинуті створення гібридів та плагін-гибридів.

Не змусив Toyota прискоритись й загальний перехід на електротягу. У керівництві компанії досі обмежується обговореннями планів на майбутнє. Вийти на ринок електромобілів японці планують тоді, коли вони стануть справді дешевими, доступними для широкого загалу. Нинішню ситуацію в компанії вважають «зеленою революцією для багатих».

«Нічого не станеться, доки ви не продасте машину. Усередині компанії ми називаємо це так. Щоб надати позитивний вплив на навколишнє середовище, ви повинні продати дуже багато електромобілів… тому дуже важливо, щоб їх ціна дозволяла створити реальну бізнес-модель», – сказав віце-президент із планування продукції та стратегії північноамериканського відділення Toyota Motor Купер Еріксен.

У Green Car Reports вважають, що у своєму прагненні дочекатися реального здешевлення електромобілів Toyota може катастрофічно відстати від інших виробників. Можливо, компанії слід піти іншим шляхом: масово пропонувати доступні моделі з невеликим запасом ходу, а далекобійні – тим кому це дійсно потрібно. В іншому випадку, на момент виходу Totoya на електромобільний ринок її моделі можуть виявитися не затребуваними.

Існує думка, що не надто лояльне до електромобілів керівництво компанії має намір запропонувати такі батарейні машини, яких ніхто не купуватиме, а потім просто зняти їх із виробництва. Так у минулому вже робили окремі бренди.

Озвучуючи намір запропонувати електромобіль з оптимальним балансом запасом ходу та ціни, Toyota не називає жодних граничних орієнтирів. Для інформації, майбутній Toyota bZ4X зможе проїжджати без підзарядки близько 400 км, тоді як орієнтовний запас ходу електромобіля преміальної марки Lexus – 650-800 км.

«Найцікавіша цифра для мене – це нижня межа. Яку найменшу вказану виробником кількість кілометрів пробігу клієнт готовий вважати прийнятною та зручною? Думаю, що за останні п’ять років або близько того на ринку з’явилося кілька прикладів, на яких ми можемо повчитися. Нам обов’язково потрібно розібратися, бо це надзвичайно впливає на ресурси», – сказав Еріксон.

А поки Toyota розмірковує, конкуренти рухаються вперед, постійно збільшуючи запас ходу своїх електромобілів і відсуваючи межі.

Як раніше повідомляв Autogeek, представлено електричний кросовер Toyota bZ4X.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Tesla випустила свисток в стилі електропікапа Cybertruck: його вартість на аукціонах зросла з $50 до $900

Електромобіль Mini Electric прикрасили 2000 «розумними» ліхтариками для благодійного заїзду