Багатьом власникам автомобілів концерну GM останніх років випуску може бути знайомий асистент OnStar, який здатен дати відповіді на найпопулярніші питання водіїв. Але не всі знають, що голос працює на основі технології AI Dialogflow від Google.
З 2022 року інтерактивний віртуальний помічник GM OnStar є першою точкою контакту для власників, які натискають неекстрену кнопку OnStar. За цей час він отримав понад 1 мільйон запитів від клієнтів із США та Канади, і всі відповіді були надані за допомогою штучного інтелекту Google.
“Наш підхід, заснований на програмному забезпеченні, прискорив створення привабливих послуг для наших клієнтів, одночасно сприяючи підвищенню ефективності всього GM. Робота з Google Cloud є ще одним прикладом наших зусиль змінити взаємодію клієнтів із нашими продуктами та послугами”, – заявив Майк Ебботт, виконавчий віце-президент із програмного забезпечення та послуг GM.
Впровадження штучного інтелекту в автомобілях GM фактично почалося в 2019 році, коли компанія вирішила представити вбудовані функції Google у свої інформаційно-розважальні системи.
Сьогодні штучний інтелект допомагає GM OnStar відповідати на швидкі та прості запитання водіїв. Алгоритми розпізнавання намірів Google допомагають передати запитання потрібному оператору, який зможе відповісти на будь-які запитання. Штучний інтелект також шукає слова, які можуть вказувати на те, що сталася надзвичайна ситуація, і може спрямувати дзвінок до навчених екстрених консультантів.
“Дженерал Моторс є лідером у розгортанні штучного інтелекту практичними та ефективними способами, які зрештою створюють кращий досвід клієнтів”, – сказав Томас Куріан, генеральний директор Google Cloud.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, GM повернеться до Європи з електромобілями Cadillac Lyriq та GMC Hummer EV.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: