Китайські виробники акумуляторів для електромобілів будують свої заводи у Південній Кореї, щоб мати право на податкові пільги в США. Сеул має угоду про вільну торгівлю зі Сполученими Штатами, і батареї, які виробляються в Південній Кореї, а потім встановлюються в електромобілі, зібрані в Сполучених Штатах, повинні мати право на податкові пільги відповідно до Закону про зниження інфляції.
Адміністрація Байдена, ймовірно, сподівалася, що це зменшить тиск Китаю на ланцюжок постачання акумуляторів, натомість це спонукало деяких із них співпрацювати з корейськими компаніями для створення заводів з виробництва акумуляторів.
За даними Bloomberg, китайські компанії та їхні корейські партнери оголосили про інвестиції в розмірі 4 мільярдів доларів для виробництва акумуляторів у Кореї. Однією з цих компаній є Ningbo Ronbay New Energy Technology Co. Нещодавно вона оголосила, що вироблятиме 80 000 тонн батарей на новому заводі, і визнала, що вибрала саме цю країну, оскільки вона дає право на податкові пільги США.
Відомо, що Вашингтон розробляє правила, які б скасовували, або зменшували податкові пільги для корейської продукції, виробники якої тісно пов’язані з китайськими компаніями, або їм власне належать.
“США не можуть виключити китайські фірми з ланцюгів постачання електромобілів. Якщо вони заборонять продукцію корейсько-китайських компаній, США ніколи не зможуть виробляти електромобілі у великих кількостях”, – заявив віце-президент дослідницької компанії SNE Research Джеймс О.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Іспанія стане «електричним» хабом Європи.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: