in

Зарядити батарею за 8 хвилин: китайці починають тестування графенових акумуляторів для електромобілів

Китайська компанія GAC анонсувала випробування графенових батарей на серійних електромобілях.

Китайська електромобільні компанія Guangzhou Automobile Group (GAC) оголосила про початок випробувань графенових акумуляторних блоків на серійних електромобілях наприкінці цього року. За підсумками цих випробувань буде вирішено питання про запуск їх у масове виробництво.

За даними GAC, розроблена ними «надшвидка» графенова батарея може заряджатися до 85% ємності всього за 8 хвилин. Це можна порівняти з часом заправки автомобіля з ДВЗ. У компанії вважають, що поява таких батарей стане новим етапом розвитку галузі.

Дослідження в цій області GAC почала у 2014 році, після того як поглинула китайську компанію Guangqi, яка розробила технологію графенових акумуляторів під умовною назвою «3DG».

У листопаді 2019 року GAC офіційно представила «надшвидку батарею» на основі матеріалу 3DG. А в травні цього року новий енергетичний відділ GAC Group оголосив, що дослідження і розробки в області масового виробництва графенових батарей почнуться в лабораторних умовах та у масовому виробництві, а до кінця цього року нові батареї встановлять на деякі моделі GAC.

За попередніми розрахунками, вартість електромобіля з новою батареєю складе приблизно 200 тисяч юанів ($30 400). Близько 40% цієї суми – ціна батареї. Але в GAC ввжають, що великий пробіг та невеликий час зарядки компенсують цей «недолік».

Як раніше повідомляв Autogeek, китайці представили GAC Aion – конкурента Tesla Model Y.

За матеріалами: CnTechPost

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Оновлені ПДР вступили в дію: ремені в таксі, смуги ГТ для велосипедистів та пішоходи, що світяться

Porsche Taycan смалить: опубліковано відео найдовшого електромобільного дрифту, що потрапив до Книги рекордів Гіннеса