in

Зарядка “до повного” за 90 секунд: Mahle представила літієво-вуглецеву батарею для електромобілів

Мініатюрна батарея Mahle ємністю всього 0,5 кВт•год здатна забезпечити пробіг у 25 км.

Поки мова йде про тягові акумулятори для невеликих електромобілів (квадрициклів) та електричних скутерів, але технологія, розроблена спільними зусиллями Mahle Powertrain та Allotrope Energy, може бути масштабована для більших транспортних засобів.

Елементи літієво-вуглецевої (Li-C) батареї містять високопродуктивний анод акумуляторного типу і катод, розділені між собою органічним електролітом. По суті, нові комірки представляють собою комбінацію літієво-іонної батареї і суперконденсатора. Зі слів розробників, вони стабільні при високій температурі, мають більший строк служби, не містять рідкоземельних металів та повністю придатні для вторинної переробки.

Створена Mahle Powertrain мініатюрна батарея ємністю 0,5 кВт•год заряджається до повної ємності всього за 90 секунд та здатна забезпечити електроскутеру пробіг в 25 км. Для порівняння літій-іонний акумулятор такої ж ємності заряджається понад 30 хвилин.

Нова батарея підтримує зарядку потужністю 20 кВт. Також розробники пропонують зарядну систему з вбудованим конденсатором, який поповнюється від однофазної мережі при потужності 7 кВт, а потім віддає енергію автомобілю або скутеру вже з піковою віддачею в 20 кВт.

Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla почала тестування електромобілів з “лезовими батареями” BYD.

За матеріалами: Drive

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Мобільність та оперативність: в Україні презентували компактний медичний автомобіль на базі PEUGEOT Partner

Тотальний контроль: влада Китаю відреагувала на проблеми з електромобілями