in

В три рази кращі: компанія GS Yuasa розробляє акумулятори нового покоління

Японці мають намір збільшити щільність зберігання енергії в батареї у три рази.

Японська компанія GS Yuasa Corporation, яка спеціалізується на розробці та виробництві свинцево-кислотних та літій-іонних акумуляторів для різних галузей, включаючи аерокосмічну та оборонну промисловості, планує створити батарею для електромобілів нового покоління. Як пише видання Nikkei Asian Review, щільність зберігання енергії нового автомобільного акумулятора буде втричі більшою, ніж у нинішніх аналогів.

GS Yuasa Corporation випускає свинцево-кислотних акумулятори з 1895 року й на даний момент являється найбільшим виробником батарей для мотоциклів. Її частка у цьому сегменті ринку становить 18%. У сегменті чотириколісних транспортних засобів марка контролює 8% ринку.

Незважаючи на те, що спеціалізовані батареї приносять компанії всього лише 5% виручки, а прибуток від цього напрямку не перевищує 2%, керівництво GS Yuasa планує розвивати його й у подальшому.

На даний момент зусилля компанії спрямовані на удосконалення літій-іонних батарей, здатних працювати на морських глибинах та у відкритому космосі. Віднедавна вони забезпечують енергією міжнародну космічну станцію на висоті 400 км від поверхні Землі, підзаряджаючись від сонячних панелей. Незважаючи на те, що за добу батареям доводиться здійснювати 16 циклів заряду та розряду, їх розрахунковий термін експлуатації не менше десяти років.

Також літій-іонні батареї GS Yuasa встановлені на японський підводний човен серії Oryu. Заряджаються вони від бортового дизель-генератора та при необхідності дозволяють здійснювати маневри виключно на електротязі, що робить субмарину практично непомітною для ворожих радарів.

Зараз у GS Yuasa розробляють нове покоління літій-іонних акумуляторів, які дозволять компанії приступити до освоєння повітряного простору. Спочатку їх планують використовувати для забезпечення роботи станцій бездротового зв’язку, а у подальшому знайдуть застосування у повнорозмірних авіалайнерах. Поки японські фахівці шукають способи знизити ризик загоряння акумуляторів при збільшенні щільності зберігання заряду.

Як раніше повідомляв Autogeek, китайці починають тестування графенових акумуляторів для електромобілів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Компанія Kia презентувала новий логотип та слоган: відео

“Подвійні стандарти”: голова Bosch закликав промисловість протистояти електромобілям