Перший електромобіль Mazda зійде з конвеєра вже наступного року.
Однак похизуватися неймовірними технічними характеристиками електрокросовер не зможе.
А все тому, що в компанії вважають акумуляторні автівки не менш шкідливими, ніж дизельні. Саме тому запас ходу Mazda MX-30 буде обмежений 200 км.
За словами директора центру досліджень європейського офісу Mazda Крістіана Шульца, незважаючи на відсутність вихлопних газів, електромобілі інколи завдають планеті набагато більше шкоди, ніж дизельні машини. Саме тому компанія вирішила досить відповідально підійти до створення електромобіля й не гналася за конкурентами.
Шульц також наголосив, що навіть при невеликій ємності акумулятора MX-30 за весь життєвий цикл викине стільки ж вуглекислого газу, скільки дизельний хетчбек Mazda3. А заміна батареї (може відбутися вже на 160 тисячах км пробігу, – ред.) ситуацію не вирішить, а лиш навпаки посилить її. Й чим більшою є акумулятор, тим більшими будуть й шкідливі викиди. Наприклад, найбільш поширені батареї ємністю 95 кВт/год, якими обладнують Tesla Model S і Model X, викидають ще більше CO₂.
Нагадаємо, електрокросовер Mazda MX-30 дебютував на автосалоні в Токіо. Електромобіль має силову установку зі 143-сильний електромотором та акумулятором ємністю 35,5 кВт/год.
Як раніше повідомляв Autogeek, в Mazda заявили, що перевагою першого електромобіля компанії є не запас ходу, а його неймовірна керованість.
За матеріалами: autonews.com
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: