Американський автовиробник найближчим часом планує зосередитися на виробництві та просуванні своїх гібридів. Таким чином, подібно до Toyota, Ford скорочує свій перехід на електромобілі. Незважаючи на те, що в листопаді було продано 8958 електромобілів Ford, автовиробник скорочує продажі.
Ford продав більше моделей F-150 Lightning минулого місяця, ніж за весь третій квартал 2023 року. Пікап F-150 Lightning випередив R1T від Rivian і став найбільш продаваною електричним пікапом у США в листопаді.
Незважаючи на це, генеральний директор Ford Джим Фарлі пояснив, що він впевнений у необхідності оновлювати авто з ДВЗ та гібридними силовими установками, щоб впевнено себе почувати на “мінливому” автомобільному ринку.
Фарлі додав, що електромобільний підрозділ компанії Ford Blue “буде сильним і зростаючим бізнесом протягом багатьох років”.
Нещодавно Ford згорнув кілька ініціатив щодо електромобілів. Фінансовий директор компанії Джон Лоулер додав, що Ford “уповільнює кілька програм інвестицій”, включаючи виділення близько 12 мільярдів доларів на розширення виробництва електромобілів. Новий вектор стратегії також зачіпає скорочення запланованого виробництва на заводі в Маршаллі приблизно вдвічі. Фінансовий керівник Ford також додав, що компанія буде спиратися на гібриди як “міст” до електромобілів.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, перший електричний пікап Ford F-150 Lightning уже зʼявився в Україні.