На початку року Mercedes-AMG представив оновлений спортивний кросовер GLE 53, тепер же компанія анонсувала новий гібридний варіант з можливістю підзарядки від мережі.
Зазначається, що новика матиме гібридну силову установку, яка складається з 3,0-літрового рядного шестициліндрового двигуна потужністю 443 к.с., електродвигуна потужністю 134 к.с., а також акумулятора ємністю 31,2 кВт*год. Ця силова установка забезпечить кросоверу комбіновану потужність у 536 к.с. і 749 Нм максимального крутного моменту. Цього достатньо, щоб GLE 53 Hybrid міг розганятися з місця до 100 км/год за 4,7 секунди та досягати електронно обмеженої максимальної швидкості у 250 км/год.
Окрім гібридної силової установки, GLE 53 Hybrid має отримав оновлену передню панель, яка спрямовує повітря до додаткового теплообмінника. У Mercedes-Benz також повідомили, що на машині з’явилися нові позначки гібриду, а у салоні – нові меню дисплеїв, які показують специфічну для гібрида інформацію, таку як стан зарядки та запас ходу на електриці.
Враховуючи вагу акумуляторної батареї, не дивно, що пневматична підвіска AMG Ride Control+ була оновлена. Також машина отримала нові задні амортизатори, а також стабілізатори на передній і задній осях. Команда також перелаштувала шасі, рульове управління та систему повного приводу AMG Performance 4MATIC+.
Відомо, що система AMG Dynamic Select має два специфічних для гібрида режими під назвою Electric і Battery Hold. У електричному режимі кросовер віддає перевагу використанню батареї, тоді як режим Battery Hold обмежує використання батареї.
І останнє, але не менш важливе: модель має систему звукового сповіщення, яка попереджає пішоходів про свою присутність. Як зазначається, “спеціально скомпонований, низькочастотний і модульований за швидкістю звук AMG випромінюється назовні через динамік спереду та звукову панель із двома динаміками ззаду”.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, до 2030 року Mercedes-Benz встановить 10 000 швидкісних зарядних станцій для електромобілів.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: