in

З ресурсом у мільйон кілометрів: Geely створила нову батарею для електромобілів, яка не боїться куль

Компанія Geely представила нову літій-залізо-фосфатну батарею для електромобілів, яка, за її словами, розрахована 1 мільйон кілометрів, і прослужить до 50 років. Зазначається, що новинка також заряджається швидше, краще працює в холодному середовищі та може витримувати серйозні навантаження.

Нова батарея має вдосконалену діафрагму для підвищення щільності енергії та безпеки. У ній використовуються багатоелементні леговані електродні матеріали для значного зниження внутрішньої швидкості хімічної реакції, що, як стверджує компанія, є однією з головних причин, чому цей новий тип батареї може запропонувати подовжений термін служби.

Китайський автовиробник каже, що акумулятор можна заряджати 3500 разів, що еквівалентно 1 мільйону кілометрів пробігу, і все це з “мінімальним впливом на запас ходу”. Збільшення терміну експлуатації не тільки допоможе зменшити залишкову вартість вживаних електромобілів, але, за словами Geely, також скоротить викиди вуглекислого газу більш ніж на 80 000 тонн на рік. Елемент має ємність 192 Вт*год/кг.

Випробування показали, що нова батарея заряджається швидше. Geely особливо пишається тим, наскільки безпечним є новий акумулятор. За словами інженерів, якщо комірку проколоти, шар алюмінієвої фольги автоматично з’єднається з діафрагмою батареї, щоб створити ізоляційний шар, що запобігає коротким замиканням і перегріву.

Під час тестування батарею одночасно прокололи вісьмома сталевими голками діаметром 5 мм і залишили на 1 годину – в результаті “без негативних наслідків”. Geely також вистрілив в батарею кулею калібру 5,8 мм і не зафіксував термічного займання. На жаль, китайський автовиробник не повідомляє, коли нова розробка з’явиться на електромобілях.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобілі Nio отримають твердотільні батареї вже наступного року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Треба економити та бути ближче до народу: Volkswagen забирає у топ-менеджерів службові Porsche

Тест-драйв Jeep Compass: знаходимо головні фішки гібридного кросовера