Протягом більшої частини року між Stellantis та урядом Італії кипіла напруга через довгострокові зобов’язання автовиробника перед країною. Тепер, лише через два тижні після того, як колишній виконавчий директор Карлос Таварес пішов у відставку, Stellantis припинила ці суперечки, оголосивши про багатомільярдні інвестиції в італійське виробництво та анонсувавши модельний ряд новинок.
На початку цього тижня керівництво Stellantis, включаючи голову правління Джона Елканна, зустрілося з міністром промисловості Італії Адольфо Урсо та представниками профспілок. Під час обговорень у Stellantis підтвердили, що всі її італійські заводи залишаться в роботі, і до того ж вони отримають інвестиції в 2 мільярди євро наступного року.
Так, завод Cassino візьметься за виробництво трьох великогабаритних моделей. Починаючи з наступного року, він буде виробляти наступне покоління Alfa Romeo Stelvio та заміну спортивного седана Giulia. Обидві моделі будуть доступні як у електричному, так і гібридному варіантах. Крім того, за даними Reuters, на тому ж заводі буде виготовлятись невідома флагманська модель Alfa Romeo.
Компанія Stellantis також оголосила, що з 2028 року на її заводі в Помільяно-д’Арко в південній Італії буде виготовлено принаймні дві компактні моделі з використанням платформи STLA Small. Також відомо, що наступного року фабрика Melfi буде випускати електричні та гібридні версії Jeep Compass, Lancia Gamma fastback і DS 7, а потім електричний DS 8.
На заводі в Мірафіорі Stellantis планує розпочати виробництво гібридної версії Fiat 500. Тим часом європейський бос Stellantis Жан-Філіп Імпарато оголосив, що завод Maserati в Модені стане новим центром групи для автомобілів високого класу.
Stellantis також працює над своїм підприємством Atessa, де продовжуватимуть випускати великі електричні фургони, включаючи версію наступного покоління у 2027 році.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Stellantis розпочне виробництво електродвигунів в Угорщині.