Дослідницька організація, пов’язана з автомобільною промисловістю, виявила, що екранування середньочастотних радіохвиль (AM-діапазон) від перешкод, спричинених електродвигунами, може коштувати автовиробникам від 50 до 70 доларів для кожного авто.
Боротьба за те, чи повинні транспортні засоби мати AM-радіо, стала напрочуд гарячою. У той час як автовиробники сподіваються відмовитися від старого радіоформату, урядовці посилаються на корисність технології під час масштабних надзвичайних ситуацій. Нове дослідження показує, що його збереження у авто коштуватиме промисловості 3,8 мільярда доларів протягом наступних семи років.
Тривожний висновок надійшов від Центру автомобільних досліджень – організації, яка має зв’язки з General Motors і Ford. Компанії, серед інших автовиробників, кажуть, що ця проблема виникла в основному в результаті електрифікованих транспортних засобів. Їхні двигуни заважають радіоприймачам і погіршують якість звуку.
Це спонукало деяких автовиробників, як-от Tesla, Rivian, VW, Volvo, Polestar, BMW і Ford, повністю припинити пропонувати від AM-діапазону у своїх авто, хоча пізніше Ford передумав. Це викликало занепокоєння серед урядовців, які кажуть, що AM-радіо є важливим інструментом зв’язку під час масштабних надзвичайних ситуацій і життєво необхідним у сільських районах країни.
Сенатори висунули двопартійний законопроект про обов’язкове встановлення AM-приймачів у нові транспортні засоби. Хоча технічно можливо модифікувати радіообладнання, щоб електромобілі приймали AM-радіохвилі, це коштуватиме автовиробникам грошей.
Заходи для покращення прийому AM-хвиль в електромобілях включають додаткове екранування для радіокабелів, фільтри електромагнітних перешкод і шумозаглушення. Ціна додаткового обладнання – від 50 до 70 кг, а його вага – близько 1 кг.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електромобілі Toyota комплектуватимуть акумуляторами LG, випущеними в Мічигані.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: