in

Вихідці зі SpaceX презентували електричний човен за ціною трьох Tesla Model Х

Комерційну версію Arc One планують показати до кінця 2021 року.

Новий каліфорнійський стартап Arc, заснований вихідцями зі SpaceX та підтримуваний венчурним фондом Andreessen Horowitz з Кремнієвої долини, презентував 24-футовий (7,3 м) електричний човен для водних видів спорту. Одразу варто відзначити, що коштувати він близько 300 000 доларів, що ще на стадії проєктування переводить цей транспортний засіб у категорію «не для всіх».

З огляду на такий солідний цінник тираж Arc One, першого проєкту стартапу, буде обмеженим, але, як заявив у інтерв’ю The Verge генеральний директор Arc Мітч Лі, її випуск дозволить профінансувати науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи по створенню більш доступної версії, яка «могла б продаватися тисячами».

Зі слів Лі, у стартапу вже готовий один прототип «Тесли серед човнів». Відомо, що Arc One укомплектують двигуном потужністю не менше 475 к.с. та 800-вольтовою акумуляторною батареєю на 200 кВт•год, що приблизно вдвічі більше ємності та напруги нинішньої топової батареї Tesla. Заряду батареї вистачатим приблизно для 4 годин прогулянки зі швидкістю близько 40 миль на годину (64 км/год).

Корпус Arc One виготовлений з алюмінію, що відрізняє його від більшості човнів такого ж класу, виготовлених з вуглецевого волокна або іншого композитного матеріалу. Використання алюмінію дозволить скоротити трудомісткість, знизити вартість та в той же заощадити вагу для установлення ємного акумулятора. Як і у автомобілів Tesla, він інтегрований у структуру човна.

Крім корпусу самого човна стартап проєктує власні корпуси для акумуляторних блоків, а також систему охолодження. Він також розробляє програмне забезпечення, яке планує налаштовувати та покращувати за допомогою оновлень по бездротовій мережі. При цьому частину елементів, включаючи електродвигун, поставлять сторонні компанії (які саме не уточнюється). Також сторонні консультанти залучені для розробки 800-вольтової технології, яка на даний момент є тільки у Porsche та GM.

В остаточному підсумку стартап розраховує створити електричний човен з «з нульовим технічним обслуговуванням». Наскільки це вдасться ми дізнаємося наприкінці 2021 року, коли буде готова товарна версія Arc One.

Як раніше повідомляв Autogeek, у Данії побудували 1280-сильний електричний човен.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

У Великій Британії побудують дорогу з електричною лінією для вантажівок з пантографами

Які розваги у автогонщиків Формули-1