in

На підводних крилах: шведи побудували електричну гондолу для прогулянок каналами Венеції

На підводних крилах: шведи побудували електричну гондолу для прогулянок каналами Венеції

Судно для прогулянок каналами Венеції побудувала шведська компанія Candela.

Унікальний човен P-8 Voyager побудований на базі електричного катера Candela C-8, який дебютував на 3-му Венеціанському шоу Salone Nautico di Venezia. Цього року виставка яхт та човнів у Венеції відбувається з 28 травня по 5 червня.

Candela P-8 Voyager використовує технологію підводних крил, розроблену більш ніж 50 інженерами компанії. В ній використано досвід роботи в галузі безпілотних літальних апаратів, аерокосмічної промисловості та розробки програмного забезпечення. Бортовий контролер польоту автоматично змінює кут атаки крила, коли човен досягає 16 вузлів (29,6 км/год), дозволяючи йому відриватися від води та літати над хвилями.

На підводних крилах: шведи побудували електричну гондолу для прогулянок каналами Венеції

Для забезпечення плавного польоту та вимірювання висоти хвилі система використовує дані з цілого спектру датчиків. За заявою виробника, завдяки високому дорожньому просвіту та швидким регулюванням по куту нахилу, тангажу та висоті, що виконуються 100 разів на секунди, система може впоратися з півтораметровим ривком та кільватерним струменем човна (120 -150 см). Стабілізовані підводні крила не створюють хвиль, що надважливо у вузьких водних каналах Венеції, де важко маневрувати через сильне розгойдування.

Як і базовий Candela C-8, електрична гондола використовує двигуни Candela C-POD, які безпосередньо приводять у рух гребні гвинти, що обертаються в протилежних напрямках. Віддача двох таких агрегатів складає 68 к.с. Відсутність коробки передач практично виключає шум та попадання мастила й охолоджуючої рідини у воду.

На підводних крилах: шведи побудували електричну гондолу для прогулянок каналами Венеції

У Candela кажуть, що їхній C-POD здатний працювати без технічного обслуговування протягом 3000 годин. Для порівняння, навісні човнові двигуни з двигунами внутрішнього згоряння вимагають технічного обслуговування кожні 100 годин. Всі дрібні проблеми усуваються сервісним відділом Candela «по повітрю» у цілодобовому режимі.

Candela P-8 Voyager розвиває крейсерську швидкість 20 вузлів (37 км/год) та досягає максимальної швидкості 30 вузлів (56 км/год). Крім екіпажу човен завдовжки 8,5 метрів вміщує шістьох пасажирів.

На підводних крилах: шведи побудували електричну гондолу для прогулянок каналами Венеції

Вартість P-8 Voyager не озвучується. Цінник базового Candela C-8 – близько 294 000 євро. Перші поставки мають розпочатися наприкінці цього року, а до 2023 року компанія планує налагодити серійне виробництво катерів річним обсягом близько 400 одиниць.

Як раніше повідомляв Autogeek, в Амстердамі запустять безпілотний електричний човен для вивозу сміття.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
На підводних крилах: шведи побудували електричну гондолу для прогулянок каналами Венеції
Львів – Шегині – Львів: Uber запускає новий сервіс Uber Aid Shuttle

Львів – Шегині – Львів: Uber запускає новий сервіс Uber Aid Shuttle

Китайський "Жук" назвали "сексистським" через "менструальний" режим: чим ще здивував електромобіль Ora Ballet Cat

Китайський “Жук” назвали “сексистським” через “менструальний” режим: чим ще здивував електромобіль Ora Ballet Cat