in

Втрачають до 70% заряду на морозі: що не так із літій-залізо-фосфатними батареями

Безкобальтові електромобільні батареї втрачають на морозі до 70% заряду.

Електромобілі багатьох китайських марок, а також автомобілі Tesla китайського виробництва використовують літій-залізо-фосфатні батареї. Вони дешевші та, як стверджувалося до недавнього часу, надійніші від літій-нікель-марганець-кобальт-оксидних акумуляторів, хоча й мають менший запас ходу. Але як з’ясувалося, є у цих «дешевих» батарей один істотний недолік – вони швидко втрачають заряд на холоді.

Як повідомляє сайт китайської автомобільної промисловості, з настанням холодів мешканці північних районів Китаю почали скаржитися на істотне зниження запасу ходу нових електромобілів. Зокрема, власник нового електромобіля BYD Han з міста Цзіньчен в провінції Шаньсі повідомив, що на повному заряді батареї зміг проїхати лише 230 км, тоді як паспортний запас ходу 605 км у циклі NEDC.

Аналогічні скарги від власників BYD Han надійшли з північних міст Шицзячжуан, Шеньян, Далянь та провінції Ганьсу. У всіх випадках пробіг знизився приблизно вдвічі, до 260-340 км. Виробник цю ситуацію не коментує.

Така ж неприємність сталася і з власником новенької Tesla Model 3 місцевого виробництва. За словами мешканця Пекіну, реальний запас ходу електромобіля складає всього 200 км, тоді як виробник заявляє про 468 км у циклі NEDC.

Як раніше повідомляв Autogeek, китайці презентували електромобіль BYD D1 для служб таксі та каршерінгу.

За матеріалами: cnTechPost

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

У Польщі вже в 2024 році відкриється завод з випуску електромобілів вітчизняної марки Izera

Яким буде спорткар Nissan GT-R через 30 років: керування лежачи за допомогою мозкових імпульсів