in ,

Встановлено новий світовий рекорд швидкості серед електромобілів – 412 км/год

Новим рекордсменом став серійний хорватський гіперкар Rimac Nevera.

Рекордний заїзд відбувся на трасі Automotive Testing Papenburg у Німеччині. Заводський пілот Rimac Automobili Міро Зрнчевич зміг розігнати гіперкар Nevera до 412 км/год. Досягнення зафіксував вимірювальний комплекс Racelogic V-Box. Цікаво, що таку саму швидкість показала симуляція дворічної давності. Для цього розробникам Rimac довелося сумарно попрацювати 1,6 мільйона годин.

Під час заїзду гіперкар був «взутий» у дорожні шини Michelin Pilot Sport Cup 2R. Як повідомляється, такий вражаючий результат досягнуто в режимі Top Speed, який дозволяє знайти оптимальний баланс між низьким опором та стабільністю. Вже на виході із кривої Зрнчевич розігнався до 250 км/год. Далі збільшувати швидкість було нескладно. Раніше Rimac Nevera встановив рекорд прискорення від 0 до 96 км/год (1,85 секунди) та проходження чверті милі (8,582 секунди).

Абсолютний рекорд швидкості серед електромобілів належить Venturi Buckeye Bullet 3. У вересні 2016 року обтічна «сигара» з аеродинамічним коефіцієнтом кузова 0,13 розігналася на озері Бонневіль в Юті до 549,43 км/год. У одному із заїздів максимальна швидкість короткочасно досягала 576 км/год, але за розрахунками розробників VBB-3 здатен розігнатися до 708 км/год.

Buckeye Bullet 3 укомплектований чотирма електродвигунами, кожен з яких рухає своє колесо через двоступінчастий редуктор Hewland. Сукупна віддача агрегатів – понад 3000 к.с.
Rimac Nevera також використовує чотири електродвигуни, комбінованої віддачею 1914 к.с. та 2360 Нм крутного моменту. Блок батарей ємністю 120 кіловат-годин інтегрований у структуру вуглепластикового монокока. Тяга між колесами розподіляться новою системою All-Wheel Torque Vectoring 2. Гальмівна система з електро-гідравлічним блоком управління, який визначає стан бортових систем і вирішує, заряджати батарею рекуперацією гальмування або гальмувати звичайними механізмами Brembo на колесах.

За паспортом Nevera розганяється з місця до ста за 1,97 секунди, до 300 кілометрів на годину за 9,3 секунди. На клієнтських автомобілях максимальна швидкість обмежена електронікою на 352 км/год.

Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla презентувала новий роз’єм для заряджання електромобілів.

За матеріалами: Rimac

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Lucid Motors показала конкурента Tesla Model X – електричний кросовер Gravity

Дешевше $40 000: довгоочікуваний електричний кросовер Fisker Ocean поставили на конвеєр