in

Всім – e-fuel: Siemens і Porsche побудують завод з виробництва синтетичного пального

Перший у світі комерційний завод з виробництва синтетичного пального e-fuel в промислових обсягах побудують на півдні Чілі.

Porsche, Siemens Energy, енергетична компанія AME, чилійська нафтова компанія ENAP та італійська енергетична компанія Enel побудують у Чилі перший у світі завод з виробництва синтетичного кліматично нейтрального пального (e-fuel) в промислових обсягах.

Проектування та будівництво підприємства реалізується в рамках проекту Haru Oni. Пілотне виробництво e-fuel планують почати вже у наступному році і до 2022 року виготовити 130 000 літрів синтетичного бензину з подальшим двоетапним збільшенням обсягів виробництва. Так до 2024 року обсяг збільшать приблизно до 55 мільйонів літрів, а до 2026 – приблизно до 550 мільйонів літрів на рік.

Основним покупцем «зеленого» пального буде Porsche. За словами генерального директора компанії Олівера Блюма, синтетичне паливо для автомобілів дозволить компанії досягти своєї пріоритетної мети – електромобільності. Його можна використовувати у двигунах внутрішнього згоряння та гібридних силових установках. Воно просте в застосування і не вимагає створення нових мереж заправних станцій.

Виготовлене у Чилі паливо Porsche планує використовувати в автомобілях для автоспорту, в центрах Porsche Experience та, можливо, у серійних спорткарах. Початкові інвестиції компанії у проект Haru Oni ​​складуть близько 20 мільйонів євро.

Як повідомляється, свій внесок в реалізацію проекту зробить уряд Німеччини. В рамках національної водневої стратегії компанія Siemens Energy отримає від Федерального міністерства економіки та енергетики грант в розмірі близько 8 мільйонів євро.

Майданчик для будівництва заводу ​​розташований у провінції Магальянес на півдні Чилі. Кліматичні умови в цьому районі дозволять використовувати для виробництва e-fuel енергію вітрових ферм та сонячних електростанцій.

Спрощено все працює так: енергія надходить в електролізери, де на першому етапі вода розкладається на водень та кисень. На другому етапі з повітря відфільтровується вуглекислий газ. Його з’єднують з «зеленим» воднем і отримують синтетичний метанол. Надалі цей метанол можна перетворити в екологічно чисте паливо за технологією MTG (Methanol To Gasoline), розробленою та ліцензованою ExxonMobil.

Як раніше повідомляв Autogeek, Audi, Porsche та Bentley отримають один електричний 7-місний флагман на трьох.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Скандал навколо GM: концерн звинувачують у свідомих продажах несправних Chevrolet Bolt EV

CoST Ukraine: середня вартість будівництва 1 км дороги в Україні здешевшала на 14,3%