in

Вперше в Україні: тролейбус отримав “противірусний” пакет

Тролейбус «Богдан» обладнали спеціальними бактерицидними опромінювачами, щоб знезаражати повітря та поверхні в салоні транспортного засобу.

Систему розробили спеціалісти ДП «Автоскладальний завод №1», які постійно працюють над удосконаленням транспортних засобів під торговою маркою «Богдан».

«Спеціалісти ДП «Автоскладальний завод №1» намагаються забезпечити якісне, комфортне та безпечне перевезення пасажирів громадським транспортом. В умовах пандемії COVID-19 працівники луцького автозаводу «Богдан» винайшли спосіб для запобігання швидкому розповсюдженню вірусу в межах транспортного засобу. 26 жовтня 2020 року було отримано патент №144745 на корисну модель «Спосіб очищення та знезараження поверхонь і повітря салонів транспортних засобів» – йдеться в повідомленні.

Першим тролейбусом, у якому встановили такі пристрої для очищення та знезараження поверхонь і повітря салонів став «Богдан Т70117» для Луцька. 

Так, в салоні тролейбуса були встановлені 2 бактерицидні опромінювачі та 2 бактерицидні опромінювачі-рециркулятори.

Варто зазначити, що опромінювач-рециркулятор бактерицидний – це пристрій закритого типу, який може використовуватися постійно під час руху тролейбуса, незалежно від присутності чи відсутності пасажирів в салоні. Він є абсолютно безпечним і не потребує провітрювання приміщення салону транспортного засобу.

Що ж стосується опромінювача бактерицидного, то це пристрій відкритого типу, який призначений для кварцування салону прямими ультрафіолетовими променями. Використання цього виду знезараження можливе лише за відсутності людей в салоні, наприклад на кінцевих зупинках. Застосування безозонових ламп не вимагає додаткових витрат часу на провітрювання салону після кварцування.

«Встановлення таких комплексних систем знезараження повітря та поверхонь у транспортних засобах – значний крок для забезпечення протидії вірусам, бактеріям та іншим інфекційним мікроорганізмам», – зазначили в корпорації.

Як раніше повідомляв Autogeek, новий електричний автобус «Богдан», який вже виготовляється на потужностях в Луцьку, комплектуватиметься літій-іонними тяговими акумуляторними батареями, які забезпечать запас ходу щонайменше 200 км без підживлення.

За матеріалами: bogdan.ua

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Hyundai відкликає 82 тисячі електромобілів через небезпечні батареї

Електрокросовер Nissan Ariya отримав найкращі аеродинамічні показники за всю історію компанії