in

Замість багажника: Ford запатентував “даховий” акумулятор для електромобілів

Ford розробив знімну резервну батарею, яку можна встановлювати на дах електромобіля та використовувати як подовжувач запасу ходу. Зокрема для поїздок у віддалені райони, де немає необхідної зарядної інфраструктури.

Відповідний патент виявлено у Відомстві США з патентів та товарних знаків (USPTO). Документ опублікували на форумі власників електричного пікапа Ford F-150 Lightning. Автомобіль, зображений у патенті, нагадує позашляховик Ford Bronco із багажником на даху. Судячи із зарядного кабелю у задній частині, це й є резервна батарея.

Як йдеться у описі патенту, резервну батарею можна встановлювати на дах автомобіля перед поїздкою та використовувати для заряджання основного високовольтного акумулятора. Вона складається з «багатьох акумуляторних модулів та з’єднувального порту». Для забезпечення охолодження модулів з обох боків корпусу передбачені клапани з дистанційним керуванням. Їх можна закривати, наприклад, для запобігання потраплянню всередину блоку піску або води. Сам корпус складається з лотка та кришки, покритих пінополіуретаном.

Заряджати резервну батарею можна так само як і основну. Як зазначено у патенті, «даховий» акумуляторний блок оснащений контролером, який «може зв’язуватися бездротовою мережею з електромобілем». Це дозволяє водію керувати процесом перетікання енергії в основну батарею безпосередньо з автомобіля.

Як швидко «дахова» батарея з’явиться у серійних автомобілях бренду, поки не відомо. Це б дозволило здійснювати поїздки до районів з обмеженим доступом до зарядних терміналів.

Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль Ford Mustang Mach-E загасили лише через дві години після загоряння.

За матеріалами: InsedeEVs

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Новий електричний кросовер Zeekr X помістився в бюджет $27 600 і став на конвеєр

Toyota привезе на “леманівську” гонку болід на водні: представлено концепт GR H2 Racing