in

Volkswagen почне будувати електромобілі на китайській платформі

Volkswagen відмовиться від власної платформи для електромобілів MEB у Китаї. Підприємство Volkswagen Anhui, три чверті якого належать німцям, почне випускати електромобіл на архітектурі CEA (China Electrical Architecture), розробленої спільно з китайським XPeng.

За даними інсайдерів, причиною переходу на іншу платформу стали погані продажі кросовера ID.Unix, що базується на модульній MEB. Перший Volkswagen на CEA стане на конвеєр у 2025 році, а на ринок вийде ще за рік.

Німецький автовиробник планував випустити кілька моделей на платформі MEB після ID.Unix. Тепер ці плани, очевидно, переглянуті: наступний автомобіль на європейській архітектурі, який вже був у розробці, відкладено. Його місце займе новинка на китайській платформі. Всього до 2026 року Volkswagen Anhui збирався випустити чотири новинки.

Продаж ID.Unix розпочалися у липні, і з того часу було реалізовано лише кілька сотень екземплярів — слабкий результат для величезного китайського авторинку. Очікується, що перехід на китайську платформу дозволить Volkswagen значно знизити ціни, що привабить покупців.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електричний мінівен Volkswagen ID.Buzz отримав базову комплектацію.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Для патрулів та погонь: поліція тестує електромобіль Lucid Air

Від $79 000: електричний кросовер Cadillac Vistiq показали офіційно