Завдяки новій технології зв’язку від Групи Renault користувачі можуть керувати під’єднаними до мережі Інтернет об’єктами у своєму будинку безпосередньо з панелі приладів автомобіля.
Також вони зможуть надсилати інструкції з будинку за допомогою смартфона або під’єднаної до Інтернету колонки на під’єднаний до Інтернету автомобіль Renault, наприклад, щоб скласти маршрут поїздки або поділитися ним.
ІНТУЇТИВНІСТЬ, АВТОМАТИЗМ І БЕЗПЕКА
За допомогою цього безпечного рішення водії можуть одночасно керувати з автомобіля різними об’єктами у своєму будинку, під’єднаними до Інтернету, що дасть змогу автоматизувати численні повсякденні завдання. Для налаштування системи використовується зручний додаток для смартфонів.
Користувач обирає під’єднані до Інтернету об’єкти, які хоче додати до наявних сценаріїв, та інструкції, пов’язані з кожним об’єктом.
• Сценарій Leaving Home (Вихід з дому) переводить будинок у стан «сну» (наприклад, перемикає термостат у режим економії енергії, зачиняє жалюзі та вимикає світло);
• Сценарій Arriving Home (Повернення додому) «пробуджує» будинок.
Після цього користувач вирішує, чи має система пропонувати активацію сценаріїв з урахуванням відстані між автомобілем і будинком.
Ця система зв’язку є комплексним рішенням. Достатньо підтвердити лише один запит на сенсорному екрані свого автомобіля, щоб активувати сценарій, який автоматично й одночасно надішле всі інструкції на під’єднані до Інтернету об’єкти в будинку.
Жан-Франсуа Лабаль (Jean-François Labal), керівник відділу маркетингу і партнерства підрозділу Connected Cars & Services у Групі Renault: “Автомобілі мають інтегруватися в наше цифрове життя. За допомогою цього сервісу ми пропонуємо нашим клієнтам новітній досвід користування та цілком безпечну систему для під’єднання до автомобіля розташованих у будинку об’єктів, під’єднаних до Інтернету. Інтерфейс налаштування дуже простий і має дві переваги: він автоматичний, тож полегшує життя, а ще економить енергію, вмикаючи та вимикаючи світло й опалення залежно від потреби.”
КОМПЛЕКСНА ПЛАТФОРМА, ЩО РОЗШИРИТЬ СФЕРУ ДІЇ СЕРВІСУ
Група Renault обрала молоду компанію Otodo для створення безпечної технології забезпечення зв’язку між автомобілем та під’єднаними до Інтернету об’єктами в будинку, з автентифікацією, що базується на обмеженні доступу. Компанія Otodo з 2016 року працює над розробкою технологічної платформи для дистанційного керування домашніми пристроями та під’єднаними до Інтернету об’єктами у різних країнах. Завдяки новому додатку технологія Otodo зможе обробляти інструкції, надіслані безпосередньо з автомобіля.
Ерік Денойє (Eric Denoyer), генеральний директор Otodo: “Завдяки нашій платформі Група Renault створила просту й універсальну технологію зв’язку між «розумними» автомобілями і «розумними» будинками, яка підтримує різні бренди і технології. Вже незабаром будь-хто зможе скористатися цією платформою для організації повсякденного життя зі свого автомобіля.”
Розроблений Групою Renault та Otodo сервіс стане доступним у 2020 році, а попередня демонстрація відбулася на виставці CES у Лас-Вегасі з 7 по 10 січня 2020 року на стенді компанії Otodo.
ПРО КОМПАНІЮ OTODO
Компанія Otodo, створена у травні 2016 року колишніми керівниками телекомунікаційних компаній, розробила глобальне рішення для керування «розумним» будинком. У 2018 році на виставці CES компанія Otodo отримала нагороду за інноваційність, якою була відзначена універсальна система дистанційного керування Ugo з підтримкою геолокації та можливістю роботи через Інтернет. Крім того, компанія Otodo створила стратегічне партнерство з компанією Sagemcom – лідером на європейському ринку приставок для широкосмугового доступу, запропонувавши їй стати власником 20% своїх акцій.
ПРО ГРУПУ RENAULT
Група Renault виробляє автомобілі з 1898 року. Сьогодні це міжнародна мультибрендова група, яка продала у 2018 році близько 3,9 мільйонів автомобілів у 134 країнах, має 36 виробничих майданчиків, 12 700 точок продажу та понад 180 000 працівників. Щоб вирішити головні технологічні проблеми майбутнього, продовжуючи втілювати в життя свою стратегію прибуткового зростання, Група Renault велику увагу приділяє міжнародному розширенню. Для цієї мети вона використовує синергію своїх п’яти брендів (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine і LADA), електроавтомобілів та свого унікального альянсу з компаніями Nissan та Mitsubishi Motors. Повністю викупивши у 2016 році команду, що бере участь у Чемпіонаті світу Formula 1, бренд Renault також активно бере участь в автомобільних спортивних змаганнях, використовуючи їх як дієвий інструмент для популяризації інновацій та привернення до них більшої уваги.
Раныше AUTOGEEK повідомляв про те, що повністю електричний Renault Twingo Z.E. піде у серію на 2 роки раніше плану
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: