in

Власники пікапів Ford F-150 Lightning незадоволені часом заряджання електромобілів: експеримент

Репортер Click On Detroit Нік Моначеллі опублікував у YouTube відео про роботу зарядних станцій Electrify America та Charging Point у Мічигані. Дорогою з Детройта до Макіно-Сіті він зіштовхнувся із проблемою зарядки батареї свого електропікапа Ford F-150 Lightning. Деякі термінали зарядних мереж були несправні, що не могло не вплинути на тривалість переїзду.

Неприємності Моначеллі почалися вже на першій станції Electrify America. Йому довелося чекати поки зарядяться ті, що приїхали раніше, оскільки вільні термінали виявилися неробочими.

Також невдалим був піт-стоп у Франкенмуті. Зарядний пристрій Charging Point за 1,5 години зміг зарядити батарею менш ніж на 5 км шляху. Загалом, щоб доїхати на місця призначення, йому довелося чотири рази зупиняти для підзарядки. Повертаючись додому, він зупинився на іншій станції Electrify America на стоянці Meijer в Бей-Сіті, де виявилися несправними три з чотирьох зарядних пристроїв.

Не в захваті Нік і від настінного домашнього зарядного пристрою змінного струму Ford Connected Charge Station на 48 ампер. За годину підключення батарея пікапа поповнюється приблизно на 32 км у «дальнобійній» версії та на 30 км у базовій. При використанні зарядки Ford Charge Station Pro потужністю 19,2 кВт процес трохи жвавіший – 48 км за годину. А довше всього зарядка триває при підключенні до звичайною побутової розетки – понад дві доби до повної ємності. За даними виробника, на 4,8 км за годину.

Сиутуація зміниться з 2024 року. У травні Ford оголосив, що з нового року власники електромобілів бренду зможуть користуватися мережею Tesla Supercharger. З 2025 року виробник стандартно оснащуватиме свої електромобілі роз’ємом Північноамериканського стандарту зарядки (NACS), який активно просуває Tesla. Це відкриє клієнтам бренду доступ до більш ніж 12 000 зарядних пристроїв по всій території США.

Як раніше повідомляв Autogeek, електрокросовер Ford Explorer вироблятимуть у новому Центрі електромобілів в Німеччині.

За матеріалами: InsideEVs

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Mazda відмовилась від випуску електромобілів у США та пояснила своє рішення

Електричний гіпер-кросовер Lotus Eletre вартістю $113 000 дебютував у Гудвуді