Тому хто придбає велосипед, але збереже автомобіль виплатять 400 євро.
Уряд Франції ухвалив нову програму «озеленення» країни. Зокрема, за обмін паливного автомобіля на електровелосипед французам пропонують винагороду у розмірі 4000 євро. Як повідомила газета The Times, новою програмою субсидування, яка стартувала цього тижня, може скористатися кожен член сім’ї.
Максимальну винагороду у розмірі 4000 євро зможуть отримати домогосподарства з низькими доходами, які проживають у зонах з низьким рівнем викидів. Таким чином, із програми виключаються люди з високим достатком, які можуть дозволити собі і автомобіль, і велосипед. Для тих, хто хоче купити велосипед, але не готовий відмовитися від автомобіля, передбачено субсидію у розмірі 400 євро.
Завдяки Плану велосипедного руху (Le Plan Vélo), представленому французьким урядом 14 вересня 2018 року, Франція стала однією з європейських країн із найшвидшим зростанням користувачів велосипедів. Хоча вона досі відстає від чемпіонів двоколісного транспорту Північної Європи — Нідерландів, Данії та Німеччини.
Влада окремих міст готова платити своїм городянам більше. Наприклад, у Парижі за придбання електричного велосипеда чи складаного самокату готові сплатити 500 євро. Також влада французької столиці планує відмовитися від фургонів доставки, переклавши ці обов’язки на вантажні електровелосипеди. Це дозволить не лише скоротити шкідливі викиди, а й збільшити обсяги доставки за рахунок використання більш компактних, швидких та ефективних транспортних засобів.
Концепція пішохідних міст останнім часом набуває популярності в Європі та США. У багатьох випадках це означає перепрофілювання автомобільних смуг та вуличних паркувань у виділені смуги для громадського транспорту чи велосипедні доріжки, а також розширення тротуарів та пішохідних вулиць. Багато міст забороняють рух автомобілів центральними вулицями або вводять плату за проїзд, щоб скоротити транспортний потік у багатолюдних міських районах.
Деякі європейські країни сплачують громадянам на поїздки на роботу велосипедом. Наприклад, Бельгія нещодавно збільшила виплати до 0,25 євро за кілометр. У Великій Британії стимули за велопоїздки на роботу ще більші. Крім того, у цій країні діє програма пільгової оренди велосипеда та велоекіпірування.
Як раніше повідомляв Autogeek, усі електробайки Harley-Davidson Del Mar S2 викупили за 18 хвилин після старту продажів.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: