in

В порту Таллінна з’явилися зарядні станції для поромів та кораблів: як це працює

У Старому порту Таллінна вперше в Естонії до берегової системи електричної підзарядки підключено пором Victoria I, який належить Tallink Grupp. Цією системою зможуть скористатися пороми, задіяні на маршрутах Естонія-Швеція та Естонія-Фінляндія.

Порт Таллінна встановив новітні берегові енергосистеми ABB на п’яти своїх пристанях у гавані Старого міста, що дозволяють суднам зменшувати викиди та шумове забруднення шляхом використання берегової енергії під час перебування в порту та скорочувати споживання палива суднами.

На сьогодні Tallink Grupp інвестував 3 мільйони євро в прибережні енергетичні системи для 5 круїзних суден. У найближчі роки компанія планує оснастити загалом 12 круїзних кораблів прибережними енергосистемами, загальна сума яких становить 6 мільйонів євро.

Відтепер, після причалювання, двигуни корабля будуть вимкнені, а судно буде під’єднане до берегового джерела живлення. Енергетичне навантаження судна передається на берегове джерело живлення, не заважаючи послугам, що надаються на борту.

Рішення для берегової енергетики – це не тільки значне зменшення викидів та шумового забруднення, але й важливий крок на шляху до більш стійких операцій для судноплавних компаній.

Технічне рішення берегової енергії дозволяє приєднати корабель до наземної мережі напругою 11 кіловольтів. Для забезпечення безпеки існують дублікати механізмів управління, що забезпечують відключення високої напруги в усіх аварійних ситуаціях. Зв’язок судна з береговою мережею контролюється екіпажем судна за допомогою дистанційного управління. Енергосистема судна працює без перерв при переході на берегову енергію, а також при переході на генераторну потужність.

Берегове енергетичне рішення було побудоване AS Elero. Scaleup (Shore-Link), інженери якого розробили рішення для берегових систем та дистанційно керованого крана, необхідного для підключення енергії, взяли участь у створенні цілісного рішення. Обладнання та автоматизація підстанції забезпечувалася енергомережею ABB AS, тобто сьогодні вже незалежною компанією ABB Power Grids Estonia AS. Інженери ABB також допомогли розробити суднову навігаційну систему, щоб зробити кораблі Талліна прибережними.

Проєкт берегової енергетики порту Таллінн був профінансований Європейським Союзом за допомогою заходу TWIN-PORT III.

Як раніше повідомляв Autogeek, австралійці побудували електричну яхту, яку можна ніколи не підключати до розетки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Китайський автовиробник випускатиме водневі автомобілі: представлено мікроавтобус на паливних елементах

Відео дня: щоб показати, якими вражаючими темпами росте німецька Tesla Gigafactory, над заводом запустили дронів