in

В Норвегії заборонили рекламу гібридів Lexus: в чому справа

Toyota випустила провокативну рекламу гібридних моделей свого преміального бренду Lexus.

Поки що японці не випускають електромобілів, які на ринку мають з’явитись не раніше 2025-го, і зосередилась на паливних і гібридних автівках.

Так, в Норвегії запустили рекламну кампанію гібридів Lexus, яку вже встигли назвати прямою пропагандою проти електромобілів, а Норвезьке управління у справах захисту прав споживачів її заборонило.

В свої рекламі Lexus говорить про гібриди “без штекерів” і заявляє про їх “самозарядку” і “нескінченний діапазон”. Однак компанія ніяким чином не згадує про те, що власник автівки має заправляти її паливом, щоб ДВЗ допомагав генерувати енергію, яка потрібна для роботи електромотора.

В Норвезькому управлінні у справах захисту прав споживачів заявили, що таким чином, бренд вводить в оману своїх же клієнтів, оскільки споживання автомобілем бензину являється необхідною умовою для вироблення енергії.

Також чиновники зазначили, що своєю рекламою Toyota порушила декілька пунктів норвезького законодавства і заборонили компанії використовувати її на території країни.

Як раніше повідомляв Autogeek, Toyota вже цієї осені запустить у Японії виробництво другого покоління моделі на паливних елементах Mirai. В компанії наголосили, що спочатку автомобіль будуть продавати лише в Японії. 

По матеріалах: electrek.co.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Власники Tesla влаштували крутий флешмоб масовим заїздом електромобілів на керуванні зі смартфонів

Українську компанію Go To-U оцінили в 3 мільйони доларів і прийняли в світовий фонд-акселератор Techstars