in

Українці на ралі «Дакар»: команда Київського АвтоМотоКлубу пройшла екватор міжнародного змагання

Українці на ралі «Дакар»: команда Київського АвтоМотоКлубу пройшла екватор міжнародного змагання

Команда КМАМК (Київського Міського АвтоМотоКлубу, kmamk.com) пройшла
вже шість етапів міжнародного змагання.

Думка екіпажу про те, що кожен наступний день на ралі-рейді «Дакар» буде все складнішим – знаходить своє підтвердження.

Українці на ралі «Дакар»: команда Київського АвтоМотоКлубу пройшла екватор міжнародного змагання

«Дакар» посилає спортсменам нові виклики. Український екіпаж у складі Сергія Малика, Любомира Шумакова й Сергія Мартовенка продовжує долати складні дороги, бездоріжжя і пустелю Саудівської Аравії.

Негаразди з двигуном і з коробкою перемикання (КПП) часом не дозволяють вести безкомпромісну боротьбу. Станом на п’ятницю в силовому агрегаті працює п’ять циліндрів з шести. В результаті, з одного боку не можна отримати його повну віддачу, з іншого – в будь-який час мотор може відмовити остаточно.

Українці на ралі «Дакар»: команда Київського АвтоМотоКлубу пройшла екватор міжнародного змагання

В КПП відмовив нижній ряд, що призвело до занурення в пустельні піски. На одній з дюн в Renault Kerax киянам «не вистачило» низької швидкості й вантажівка одним мостом зарилася у пісок. Машину довелося просто відкопувати, але знаєте що? Ця неприємна ситуація показала, як конкуренти стають найвідданішими друзями, коли ти цього потребуєш. Друзі з Франції Team holeshot compétition на вантажівці MAN допомогли витягнути вантажівку українського екіпажу.

Українці на ралі «Дакар»: команда Київського АвтоМотоКлубу пройшла екватор міжнародного змагання

За підсумками 6 етапу екіпаж Команди КМАМК на 95 місці в категорії «Classic» та на 97 місці в загальному заліку.

П’ятницю можна вважати екватором марафону. На спортсменів очікує субота – один вихідний день, а після цього ще стільки ж складних та виснажливих кілометрів як позаду.

Українці на ралі «Дакар»: команда Київського АвтоМотоКлубу пройшла екватор міжнародного змагання

Нагадаємо, що Команда КМАМК бере участь у марафоні «Дакар» в заліку Dakar Classic, який складається з раритетних автомобілів, які були виготовлені до 1999 року. Цього року тут стартувало 142 машини.

Українці на ралі «Дакар»: команда Київського АвтоМотоКлубу пройшла екватор міжнародного змагання

Команда КМАМК їде на спортивній вантажівці Renault Kerax D-50 4×4 (об’єм двигуна – 12,8 л., потужність – близько 700 к.с.). Бортовий номер екіпажу на Дакарі – 913.

Після участі у Дакарі, Команда КМАМК прямує до Монако, на наступні змагання, де з 31 січня по 2 лютого 2022 року відбудеться міжнародне історичне ралі – Rallye Monte Carlo Classique. Їхатимуть наші учасники на автомобілі українського виробництва ЗАЗ – 965. За рекомендацією організаторів – авто має бути максимально автентичним, тому, долати засніжену трасу гірських серпантинів ралі, українці будуть на транспорті без особливих допрацювань. Бортовий номер екіпажу на ралі Монте-Карло – 406.

Українці на ралі «Дакар»: команда Київського АвтоМотоКлубу пройшла екватор міжнародного змагання

Слідкувати за новинами від наших спортсменів можна на офіційних сторінках:

  • https://www.facebook.com/DakarKMAMK
  • https://www.facebook.com/KmamkMonteCarlo
  • https://www.facebook.com/kyivautomotoclub
  • https://www.instagram.com/kyivautomotoclub
Українці на ралі «Дакар»: команда Київського АвтоМотоКлубу пройшла екватор міжнародного змагання

Як раніше повідомляв Autogeek, команда Київського Міського АвтоМотоКлубу (КМАМК) прибула до Саудівської Аравії, де візьме участь в найбільш грандіозній події в автомобільному світі – ралі Дакар (Dakar).

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Українці на ралі «Дакар»: команда Київського АвтоМотоКлубу пройшла екватор міжнародного змагання
Рекордний запас ходу за 72 000 доларів: електрокросовер GAC Aion LX Plus надійшов у продаж

Рекордний запас ходу за 72 000 доларів: електрокросовер GAC Aion LX Plus надійшов у продаж

Односмуговий та забитий електромобілями: тунель Vegas Loop від Маска не зміг впоратися з заторами

Односмуговий та забитий електромобілями: тунель Vegas Loop від Маска не зміг впоратися з заторами