Прототип акумулятора нового покоління буде готовий до кінця 2022 року.
Компанія SMLAB, створена у 2018 році професором Ульсанського національного інституту науки та технологій (UNIST), Чо Дже-Філом (Cho Jae-phil) розробила перший у світі монокристалічний катодний матеріал на основі марганцю та нікелю. Щільність зберігання енергії в акумуляторі нового покоління удвічі вища, ніж у батареях типу LFP на основі фосфату заліза.
Саме LFP-батареї найчастіше встановлюються на дешеві електромобілі. Зокрема, до такого рішення вдається компанія Tesla, комплектуючи деякі свої моделі літієво-фосфатними акумуляторами. Катодний матеріал LFP приблизно втричі дешевший, ніж звичайний на основі кобальту, марганцю та нікелю. При цьому вартість такої батареї нижча за ємність звичайної приблизно на 20%. Це пов’язано з низькою щільністю зберігання енергії, що компенсується збільшенням маси катоду та самого акумулятора.
Дослідники SMLAB розробили прискорювач зростання частинок, який дозволяє збільшити їх до мікрометрового рівня та, відповідно, підвищити щільність зберігання енергії. Як зазначається, таке збільшення часток ускладнене через високий вміст у катоді дешевшого марганцю.
Розробка матеріалів на основі марганцю для комерційного використання розпочалася у 2010-х роках та просувалася досить повільно. Окремі частинки залишалися у вигляді полікристалів розміром 300 нм або менше.
Зі слів представників SMLAB, їм вдалося створити стійке до високих температур струмопровідне покриття, яке підвищує стійкість матеріалу до впливу високих температур, що виникають під час експлуатації тягових батарей. Демонстраційні випробування акумуляторної батареї з нового матеріалу заплановані на четвертий квартал цього року.
Раніше Autogeek повідомляв, що найбільше впливає на знос батареї електромобіля.
За матеріалами: Business Korea
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: