Генеральний директор Peugeot Лінда Джексон зазначила, що уряди Європи повинні знайти способи “стимулювати” ринок нових і вживаних електромобілів, щоб прискорити перехід автомобільної промисловості від ДВЗ до електромобілів.
Вона зазначила, що минулого року Peugeot за власної ініціативи підвищила структуру продажів електромобілів на понад 22%.
“У Peugeot є всі інструменти, щоб атакувати 2025 рік ростом попиту на електромобілі. Але державна підтримка все ще потрібна, щоб допомогти збільшити продажі електромобілів”, – додала Джексон.
На запитання, яку підтримку вона хотіла б бачити, Джексон відповіла, що насправді в руках урядовців є багато різноманітних методів.
“Я не збираюся вдаватися в питання, чи це тарифи, чи це стимули – я не знаю, що це таке, і я не хочу вступати в ці дебати, тому що відбувається багато дискусій, і я не беру участь у них. Але я думаю, що очевидно, що ми шукаємо щось, щоб стимулювати ринок”, – підкреслила топ-менеджер.
При цьому Peugeot прагне підвищити привабливість вживаних електромобілів, надавши восьмирічну гарантію на кожен проданий електромобіль, який переходить від власника до власника, уникаючи знижок у спробі підвищити залишкову вартість.
Джексон зазначила, що восьмирічна гарантія є частиною прагнення “заспокоїти” потенційних покупців електромобілів і “зробити перехід на електромобілі без стресу”.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Peugeot показав новий електричний кросовер Peugeot e-5008.