in

У Китаї за два роки почнуть масово виробляти твердотільні батареї для електромобілів: який бренд стане першим

Китайський виробник автомобілів SAIC заявляє, що почне масове виробництво твердотільних акумуляторних блоків приблизно в 2026 році, тобто він планує стати першим автовиробником, який комерціалізує нову форму батарей.

Під час нещодавнього технологічного заходу в Китаї SAIC повідомила, що розпочне поставки нового седана IM L7 у жовтні. Цей автомобіль оснащений напівтвердотільними батареями, що використовують рідкий електроліт, і інші продукти від SAIC отримають подібні батареї в 2025 році, включаючи моделі від MG, Baojun і Wuling. Однак у 2026 році все стане ще цікавіше, адже у 2026 році SAIC планує почати масове виробництво твердотільних батарей.

SAIC далеко не єдиний китайський виробник автомобілів, який працює над твердотільними акумуляторами. У лютому був створений консорціум місцевих брендів, включаючи CATL, BYD, CALB та Nio, щоб побудувати ланцюжок поставок твердотільних батарей до 2030 року.

Toyota також працює над цією технологією протягом багатьох років і має більше патентів на твердотільні батареї, ніж будь-яка інша компанія. Японський автовиробник співпрацює з нафтопереробним заводом Idemitsu Kosan над новими пакетами і запустить свій перший електромобіль із твердотільним аумулятором через кілька років.

У квітні Nissan заявив, що він також добре просунувся в галузі твердотільних акумуляторів і планує почати випуск електромобілів з ними до 2028 фінансового року. 

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, завод CATL дозволить суттєво прискорити виробництво акумуляторів для електромобілів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Працюватимуть на чотирьох видах палива: Toyota, Mazda та Subaru об’єднались для створення нових ДВЗ

У країнах ЄС різко зріс попит на гібриди: як європейці купували електромобілі