Китайський виробник автомобілів SAIC заявляє, що почне масове виробництво твердотільних акумуляторних блоків приблизно в 2026 році, тобто він планує стати першим автовиробником, який комерціалізує нову форму батарей.
Під час нещодавнього технологічного заходу в Китаї SAIC повідомила, що розпочне поставки нового седана IM L7 у жовтні. Цей автомобіль оснащений напівтвердотільними батареями, що використовують рідкий електроліт, і інші продукти від SAIC отримають подібні батареї в 2025 році, включаючи моделі від MG, Baojun і Wuling. Однак у 2026 році все стане ще цікавіше, адже у 2026 році SAIC планує почати масове виробництво твердотільних батарей.
SAIC далеко не єдиний китайський виробник автомобілів, який працює над твердотільними акумуляторами. У лютому був створений консорціум місцевих брендів, включаючи CATL, BYD, CALB та Nio, щоб побудувати ланцюжок поставок твердотільних батарей до 2030 року.
Toyota також працює над цією технологією протягом багатьох років і має більше патентів на твердотільні батареї, ніж будь-яка інша компанія. Японський автовиробник співпрацює з нафтопереробним заводом Idemitsu Kosan над новими пакетами і запустить свій перший електромобіль із твердотільним аумулятором через кілька років.
У квітні Nissan заявив, що він також добре просунувся в галузі твердотільних акумуляторів і планує почати випуск електромобілів з ними до 2028 фінансового року.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, завод CATL дозволить суттєво прискорити виробництво акумуляторів для електромобілів.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: