in

Надто дорогі: найбільший у світі виробник батарей для електромобілів не вірить, що твердотільні елементи підуть у серію

Засновник і виконавчий директор найбільшого в світі виробника акумуляторів для електромобілів вважає, що твердотільні батареї залишаться у вигляді концепту ще багато років, незважаючи на нещодавню заяву Toyota, що вона може комерціалізувати нові батареї протягом трьох років.

Робін Цзен, людина, що стоїть за CATL, каже, що він підтримує твердотільні батареї, але вважає, що вони створюють проблеми, які ще потрібно подолати. Наприклад, він каже, що, щоб отримати від них максимальну віддачу, їм потрібно використовувати чистий металевий літій як анодний електрод.

За словами Цзена, інженери CATL перевіряли матеріали твердотільних батарей під тиском. Він додав, що коли акумулятор заряджається і розряджається, літій розширюється, скорочуючи термін його служби. Він каже, що такий елемент може працювати лише “можливо, 10 циклів”.

“Ми повністю підтримуємо твердотільні системи, я інвестував у це протягом 10 років. Я майже щомісяця спостерігаю за розробниками, які працюють над твердотільними моделями, тож я знаю весь прогрес, але до серійного виробництва ще дуже далеко”, – зазначив Цзен.

Керівник CATL додав, що якщо твердотільна батарея зламається під час аварії, літій може змішатися з вологою в повітрі та вивільнити токсичний гідроксид літію. За його словами, вирішення усіх цих нагальних проблем безпеки та надійності коштують великих грошей.

Незважаючи на те, що фірма з обережністю ставиться до твердотільних акумуляторів, вона все ще розробляє нові акумулятори для електромобілів. Наприклад, компанія вклала значні кошти в натрієво-іонні та конденсовані батареї, у яких використовується напівтвердий матеріал.

Заяви Цзена про твердотільні батареї стали несподіванкою, оскільки в лютому CATL була серед безлічі китайських компаній, які об’єдналися, щоб сформувати новий консорціум, метою якого є створення локального ланцюжка поставок твердотільних батарей до 2030 року.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, завод CATL дозволить суттєво прискорити виробництво акумуляторів для електромобілів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Знижки працюють: Fisker відкриває нові дилерські центри у Європі та США попри кризу

Йде з більшості ринків та скорочує персонал: відділ зарядних станцій BP Pulse змінює вектор роботи