Компанія BMW зареєструвала новий патент, спрямований на запобігання розвитку морської хвороби в автомобілях, особливо для пасажирів на задніх сидіннях. Журналісти виявили патент у Європейському патентному відомстві, і в ньому описується, як встановлений на стелі дисплей може допомогти запобігти поганому самопочуттю пасажирів під час руху.
Автомобілебудівники та компанії, які займаються шерінгом авто, роками шукали вирішення цієї проблеми. Так, у Volkswagen експериментували з рухомими сидіннями та світлодіодними стрічками. Jaguar також витратив роки досліджень на те, щоб побороти морську хворобу.
Найпростішим рішенням був би панорамний скляний дах, оскільки він у поєднанні з віконними прорізами повинен достатньою мірою передавати ефект руху в мозок. Завдяки встановленому на стелі дисплею у BMW переваги скляного даху зменшуються.
Рішення BMW полягає в тому, щоб стеля виглядала так, ніби вона прозора, а у випадку автомобілів, обладнаних відкидним дисплеєм на стелі, цього можна досягти за допомогою зображень, які відображаються на існуючому екрані. Крім того, зображення можна проектувати на стелю.
Будь-який з описаних варіантів вимагатиме відстеження положення очей, щоб переконатися, що зображення збігаються. У BMW зазначають, що встановлений на стелі дисплей повинен компенсувати нахил автомобіля відносно неба, його швидкість і напрямок відносно нерухомих небесних тіл, таких як сонце, місяць і зірки, а також інші об’єкти, які пасажир може бачити крізь справжні вікна автомобіля.
Ймовірно, камери можуть знімати картинку ззовні та проектувати зображення на встановлений на стелі екран. BMW також може використовувати GPS, дані про погоду та астрономію для проектування абсолютно точного зображення незалежно від погоди чи освітлення. Крім того, штучний інтелект може зробити картинку на екрані більш динамічною, якщо ви дивитеся на безхмарне небо.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, перший електромобіль спортивного підрозділу баварського бренду отримає назву BMW iM3.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: