Новий електромобіль китайсько-американського спільного підприємства SAIC-GM – Kiwi EV – націлений на преміальний сегмент.
Фактично, Kiwi EV – це нова, більш досконала версія компактного електромобіля Baojun E300, який з’явився на ринку у травні 2020 року. У Baojun розраховували, що Е300 буде таким же затребуваним, як братній Wuling Hongguang Mini EV, що зміг обійти за рівнем продажів навіть Tesla Model 3. Китайський електромобіль розходиться десятками тисяч примірників, тоді як його побратим Baojun E300 більш ніж за рік (на середину цього року) знайшов близько 11 000 власників.
Незважаючи на ринковий провал GM та SAIC вирішили перезапустити сіті-кар під новим ім’ям – Kiwi EV. Позиціонування новинки в якості преміальної моделі в першу чергу плинуло на цінник. У базовій версії Kiwi коштує близько $10 840, вдвічі дорожче Hongguang Mini EV, тоді як топову комплектацію оцінили в $12 240.
Є різниця і в технічних характеристиках електромобілів. Так Kiwi EV приводиться в рух електродвигуном компанії Liuzhou AAM, який видає 54 к.с. та 150 Нм крутного моменту. Ємність батареї – 31,9 кВт•год. Запас ходу – 305 км у вимірювальному циклі NEDC.
Для порівняння, Wuling Hongguang Mini EV може запропонує 17 к.с. (85 Нм)та батарею на 9.2 кВт·год або 13.8 кВт·год. Запас ходу – 120 та 170 км відповідно. Максимальна швидкість – 100 км/год.
Трохи більш ніж за місяць СП SAIC-GM змогло зібрати понад 3000 попередніх замовлень на Kiwi EV. Перші автомобілі почнуть поставляти клієнтам найближчим часом. Основними споживачами моделі виробник бачить молодих людей.
Як раніше повідомляв Autogeek, електричний аналог BMW Isetta оцінили в 12 500 євро.
За матеріалами: InsideEVs
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: