Цього року павільйон Toyota у Japan Mobility Show здивував клієнтів бренду одразу декількома цікавими новинками. Серед них електричний Land Cruiser Se та концепт електричного пікапа, порівнянного з Ford Maverick.
Toyota EPU розроблена північноамериканською студією дизайну Calty Design Research, яка належить Toyota Motor Corporation. Від більшості американських пікапів його відрізняє відносно коротка та похила носова частина, що має полегшити маневрування та паркування. Завдяки електричній платформі в салоні Toyota EPU більше місця для пасажирів, серед яких, на думку розробників, переважатимуть поціновувачі подорожей.
Але найцікавіше вирішено вантажну платформу. Зовні вона виглядає досить короткою, але дозволяє перевозити довгі вантажі та навіть інші транспортні засоби.
У звичайному стані довжина вантажної платформи пікапа складає 1372 мм, але вона легко перетворюється на ліжко довжиною 1829 та навіть 2438 мм. Задня частина платформи зроблена розсувною, а в задній стінці кабіни передбачені відкидні дверцята, що дозволяє заводити длінні вантажі у салон. Звісно, при складених спинках сидінь заднього ряду.
Ще одна особливість EPU Concept – монококове шасі, а не кузов на рамі, як у більшості пікапів. Це ставить його в один ряд з Ford Maverick, Hyundai Santa Cruz та навіть більшим Honda Ridgeline.
Чи з’явиться Toyota EPU серійне продовження, залежатиме від реакції відвідувачів Japan Mobility Show.
Як раніше повідомляв Autogeek, іржавий Toyota Land Cruiser перетворили на ефектний електромобіль.
За матеріалами: InsideEVs
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: