Улюблена багатьма автомобілістами Toyota Celica може бути відроджена як електромобіль на базі тієї ж інноваційної платформи, яку Lexus представив у концептуальному автомобілі LF-ZC в Токіо.
Якщо нова Celica побачить світ, вона може слугувати непрямою заміною передньомоторному GT 86 і продаватися як альтернатива FT-Se – перспективному середньомоторному спортивному автомобілю, що стане духовним наступником MR2.
Платформа, використана в концепції LF-ZC від Lexus, є надзвичайно гнучкою. Ця архітектура використовує великі кузовні панелі, щоб значно зменшити кількість необхідних частин.
Уядосконалена нова призматична батарея Toyota також може виявитися важливим елементом у відродженні Celica. Пакет торів виготовлятиметься у двох розмірах, один із яких має висоту лише 100 мм і вставляється в підлогу. Це дозволить Toyota створювати електричні спортивні автомобілі з низькою посадкою.
“Висота батареї є ключовою для низького седана Lexus і спортивного автомобіля Toyota GR. Розробка акумуляторів дозволяє нам почати виробництво більшої кількості типів автомобілів, зменшити їх висоту та змінити форму. Нова технологія може дозволити нам створювати форми, яких ви ніколи не бачили.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Toyota переведе позашляховик Land Cruiser та мінівен HiAce на водень.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: