in

Тест-драйв MG ZS Hybrid: електрифікований та доступний

Настав той час, коли повноцінні гібридні кросовери можуть коштувати дешевше, ніж хетчбеки С-класу. Сьогодні у нас на тесті – один з найдоступніших гібридів на українському ринку – кросовер MG ZS Hybrid. Більше подробиць про новинку – у матеріалі AUTOGEEK.

З багатою історією

Сьогодні вже мало хто згадає, що назва MG ZS належала потужним версіям легкового Rover 45, але це було ще за часів динозаврів. Ось уже вісім років MG ZS – це компактний кросовер, розроблений китайським концерном SAIC на власній платформі.

І цю модель можна назвати глобальною: її успішно продають в Австралії (там це бестселер серед маленьких кросоверів), Мексиці, Індії (під назвою MG Astor), країнах Близького Сходу, Південно-Східної Азії та Європи. Лише минулого року по світу розійшлося понад 250 тисяч автомобілів MG ZS.

Порівняно з попередником, MG ZS майже не змінився у розмірах (4,3 м у довжину) та зберіг загальний консервативний настрій. Кросовер має колісну базу 2606 мм при довжині 4430 мм, ширину 1818 мм, висоту 1635 мм.

Якщо не брати до уваги великої “посмішки” решітки радіатора, кросовер має цілком спокійний і усереднений дизайн без яскравих рішень. Чи це погано? Напевно, ні. Але це точно спроба сподобатись максимальній кількості покупців у різних вікових категоріях у Старому Світі.

Також варто визнати, що з оновленням оптики, решітки радіатора, виштамповок на кузові та інших дрібних деталей, на 18-х дисках новий MG ZS виглядає набагато сучасніше попередника. Найбільш емоційне дизайнерське рішення – це ліхтар, розташований по центру заднього бампера. Така собі відсилка до спортивних авто.

Лаконічно та зрозуміло

Інтер’єр героя нашого тесту не створений для того, щоб дивувати: тут вже звичні за більшістю конкурентів віртуальні прилади з семидюймовим екраном та додатковим цифровим секторам з боків, широкоформатний дисплей медіасистеми на 12,3 дюйма, а також ряд аналогових кнопок під центральним монітором.

При цьому помітно, що над якістю матеріалів попрацювали. Жорсткий пластик частково замінений м’якими матеріалами, сидіння отримали гарну оббивку зі штучної шкіри.

Клімат-контроль має вихід на задні сидіння, але регулюється лише з екрану, через що його важко регулювати під час руху. Сидіння водія має електропривод, але новомодних масажерів та вентиляції у нього немає.

Попри скромний візуально профіль водійського крісла, та невеликий діапазон регулювання, у дальній дорозі сидіння водія показало себе доволі зручним. Воно забезпечує високу посадку та добре підтримує спину.

При цьому пасажир мусить все регулювати вже вручну. Завдяки вузьким стійкам та великим бічним дзеркалам загалом оглядовість машини хороша. При паркуванні допомагають система кругового огляду.

Задній диван – стандартний для класу. Центрального підлокітника немає, і звісно, комфортно буде двом пасажирам, але якщо дуже треба – поміститься і третій. А от в колінах місця прямо з запасом – зручно.

Що під капотом

За технікою MG ZS уніфіковано з хетчбеком MG3. Силова установка Hybrid+ зроблена з акцентом на електричну частину. Чотирьохциліндровий атмосферний бензиновий двигун на 1,5 л, що працює за економічним циклом Аткінсона і має термічну ефективність 41%, видає лише 102 к.с. та 128 Нм. А тяговий електромотор, який вбудований у триступінчасту автоматичну коробку передач, розвиває 136 к.с. та 250 Нм.

Пікова потужність системи – 196 к.с., але при звичайній експлуатації налаштуваннями передбачено чіткий “розподіл праці”: розганяється MG ZS переважно на електротязі, а для підтримки швидкості використовується ДВЗ.

Тягова батарея ємністю всього 1,83 кВт*год встановлена ​​під заднім сидінням, зарядити її від розетки не можна. Кросовер спорядженою масою 1410 кг може набрати сотню за 8,7 с, максимальна швидкість – 167 км/год.

Цікаво, що силова установка має вісім режимів роботи. Серед них – робота ДВЗ на холостих, чистий електромобіль, робота послідовного гібрида, прямий привід від ДВЗ, паралельне заряджання батареї від ДВЗ, паралельний гібрид – привід від ДВЗ і електродвигуна одночасно та ін. Але впливати на них водій не може – система сама їх змінює під час руху ледь не щосекундно.

Розумний гібрид в дії

Силова установка легко справляється із затяжними підйомами та дозволяє впевнено йти на обгін, особливо коли машина не перевантажена. У випадку, якщо у авто 4-5 осіб, то до маневрів на трасі треба вже готуватись завчасно.

На звивистій дорозі кросовер поводитися передбачувано та забезпечує хорошу стійкість та керованість. За своїм характером підвіска збалансована, та має невеликий “крен” в жорсткий бік і добре працює на швидкісній трасі, але в міському режимі ви все ж будете відчувати гострі нерівності дороги.

Середня витрата палива у змішаному циклі за тиждень знайомства вийшла 5,7 літра на 100 кілометрів. 40% пробігу було містом, решта – швидкісна траса, рух відбувався переважно у економічному режимі.

Економії енергії сприяють три рівні рекуперації різної інтенсивності. При цьому, у електромобільному стилі, авто менше витрачає палива у місті, аніж на трасі. Наприклад, при русі за містом зі швидкістю 120 км/год на “круїзі”, авто споживає 6,2 літра на 100 км пробігу.

Цікавий варіант

Новий MG ZS Hybrid – це один з найдоступніших повноцінних гібридів на українському ринку. Саме через цю перевагу і відповідно постійне намагання економити паливо та кошти власника, кросоверу можна пробачити певні “спрощення” у матеріалах салону, або деталях поведінки на дорозі.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Випробування акумуляторів плагін-гібридів з пробігом: які авто у лідерах