in

Тест-драйв MG 4: вивчаємо ключові фішки та економічність доступного електромобіля

На перший погляд, MG 4 має доволі стриманий дизайн, демократичний цінник, та й габаритами не виділяється. Але під сірою фарбою приховується доволі цікавий та самобутній електромобіль, який може проїжджати 100 км за ціною чашки еспресо. Але про все по порядку.

Міський стиль

Електричний “кросоверний” хетчбек MG 4 має доволі вигідні розміри. У плані довжини та колісної бази це конкурент Volkswagen Golf, якщо говорити про традиційні автомобілі з ДВС, і Volkswagen ID.3, якщо про “електрички”. При довжині 4280 мму нього на 7 см довша колісна база.

Зовні MG 4 має стрімкий і клиноподібний силует. Впадають у вічі клиноподібні фари з яскраво вираженими вертикальними світлодіодами, масивний сірий бампер складної форми. А ще ця машина має активні заслінки на місці радіаторної решітки. Вони покращують аеродинаміку, допомагають оптимізувати теплові режими та збільшують запас ходу. Взагалі аеродинамічний індекс MG4 становить 0,27.

І навіть якщо передок здається трохи простим з погляду дизайну, то задня частина хетчбека – це просто клондайк дизайнерських рішень. Великий спойлер угорі розділений на дві половинки, між якими повторювач стоп-сигналу. Він на всю ширину дверцят, розділений навпіл логотипом MG.

На верхній частині середнього спойлера двері світяться незвичайні червоні лінії. Автовиробник каже, що це сузір’я лебедя. Внизу ще один квадратний повторювач стоп-сигналу зі світу “Формули 1”.

Що ми знайшли у салоні

Герой нашого тесту багато в чому наслідує конкурентів. Так, перед водієм розташувався маленький екран цифрової панелі приладів. На перший погляд здається, що значення та піктограмки на ньому надто дрібні, до них треба придивлятись та відволікатись. Але після тижня знайомства розумієш, що ключовий параметр – спідометр – видно добре, а запас ходу та інші додаткові позначки можна вивести на центральний екран медіасистеми.

Також дещо незвично, що у авто частина джойстиків на кермі змінюють своє призначення. При натисканні однієї клавіші вони дозволяють “шаритись” по меню бортового комп’ютера, а якщо цього не зробити, то відповідають за перелистування треків та гучність аудіосистеми.

Великий дисплей медіасистеми по центру і ряд кнопок під ним – це доволі зручний баланс. З одного боку, він дозволяє на необхідності швидко знайти необхідні функції, виведені на клавіші. А з іншого, дозволяє отримати детальну картинку навігації, камери заднього виду тощо. За перемикання режимів трансмісії відповідає шайба, розташована на масивній консолі разом з майданчиком для бездротової зарядки мобільного телефону. Нижче знайшлось місце для пари підстаканників та великого відсіку для дріб’язку.

Дальня дорога показала, що місце водія цілком зручне та має великі діапазони електричних регулювань. Єдиний мінус – це відсутність регулювання підлокітника, йому не вистачає довжини вильоту.

Що приховано під капотом і не тільки

Електричний кросовер MG4 став першою моделлю на новій модульній платформі Nebula концерну SAIC, хоча для Європи її назва також адаптували. Тут це MSP, тобто Modular Scalable Platform.

Ця архітектура має 800-вольтову електросистему та найширшу варіативність: колісна база від 2,65 до 3,1 м, задній або повний привід, потужність до 800 к.с., тягові батареї ємністю 40-150 кВт*год. Так що попереду ціле сімейство електромобілів, причому в процесі експлуатації акумулятори у них можна буде змінювати більш на ємні, але, зрозуміло, в рамках наявного форм-фактора.

Як і більшість однокласників, новий MG4 Electric має задній привід. На задній вісі встановлена ​​п’ятиважільна підвіска, а спереду – класичний “МакФерсон”. Великий кут повороту передніх коліс дає хорошу маневреність: діаметр розвороту – 10,6 м. Також автовиробник обіцяє ідеальне розважування по осях (50:50).

Як машина їде

Запуск машини у вашого покірного слуги почався з пошуку кнопки “Старт”. Виявилось, що її у машині просто не має. Електромобіль вмикається датчиком навантаження в сидінні водія. Тобто ви сідаєте, автомобіль автоматично вмикається. Натискаєте на педаль гальма – він готовий рушити. Вимкнути ж його можна або через меню, що незручно, або вийшовши з машини та закривши її.

Поїздивши в різних режимах, розумієш, що дизайнери не дарма малювали цьому автомобілю стрімкий образ. Або ж навпаки, інженери настільки захопилися зовнішністю хетчбека, що створили та налаштували для нього відповідне шасі – різкувате, “гостре”, с пружною підвіскою, яка відмінно тримає дорогу. Треба лише пам’ятати, що це задньопривідний автомобіль, щоб відповідно діяти в дощ та взимку.

Дивно, але пружна підвіска тут зовсім не жорстка, тобто вона не створює дискомфорту в салоні поштовхами чи тряскою. Так, деякі вади дороги ти відчуваєш, але не настільки сильно, як могло б бути за таких налаштувань.

В принципі, щоб насолоджуватися водінням MG 4, не треба навіть перемикатися в режим Sport – динаміки вистачає й в стандартному режимі. Причому прискорення дуже рівномірне. Отже, прогнозоване. А щоб таким самим прогнозованим було й гальмування, треба підібрати для себе комфортну інтенсивність системи рекуперації енергії. Стандартно встановлений високий рівень, але нам більше сподобався середній – він не настільки грубо сповільнює автомобіль на скиданні «газу», тобто дає можливість саме вам вирішувати, яким має бути гальмування. Але це справа смаку та стилю водіння.

І про головне, що цікавить будь-кого, хто придивляється до електромобіля – реальний запас ходу. За паспортом тестовий електромобіль може проїжджати близько 450 км. Тижні знайомства з машиною показали, що ці показники цілком реалістичні. Але треба або спокійно пересуватись по місту, або по трасі не перевищувати 80-90 км/год. В мегаполісі “четвірка” легко вкладається в 11,5-12,5 кВт/100 км. По трасі з увімкненим “круїзом” на 110 км/год машина витрачає близько 17,5 кВт*год на кожну сотню кілометрів. У змішаному циклі електромобіль споживає 16,5 кВт*год.

Які доступні версії

Українським покупцям компактний кросовер MG4 Electric пропонується у трьох версіях. Базова має електромотор потужністю 170 к.с., тяговий акумулятор ємністю 51 кВт*год та паспортну дальність ходу 350 км за циклом WLTP. З ним електромобіль британського бренду розганяється з місця до 100 км/год за 7,7 секунди. Наразі тимчасово дана версія у салонах марки не представлена.

Другий варіант оснащений електродвигуном на 204 сили, 64-кіловатною батареєю та може проїхати до 450 км пробігу без підзарядки. Такий хетчбек зможе розігнатися до 100 км/год за 7,9 секунди, але максимальна швидкість обмежена на позначці 160 км/год. Саме у такій “далекобійній” версії і виконаний герой нашого тесту. За нього офіційні дилери компанії просять щонайменше 1 035 836 грн.

Топова версія XPower з системою повного приводу – це справжній спорткар, у арсеналі якого 435 к.с. потужності, максимальний крутний момент у 600 Нм, а також батарею на 64 кВт*год, заявлений запас ходу 385 км, та розгін з місця до першої “сотні” лише за 3,8 секунди. Її цінник в автосалонах бренду починається від 1 448 678 грн.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Відео дня: у мережі показали, як електричний суперкар BYD розігнався до 375 км/год

Нова Audi A5 отримає китайський автопілот від Huawei: на що він здатен