in

Тест-драйв Mazda CX-5: “п’ятірка” ключових фішок оновленого кросовера

Японський автовиробник вибрав цікаву стратегію стосовно кросовера Mazda CX-5: не міняти успішний продукт, а лише його точково модернізувати. Сьогодні у нас на тесті машина після чергового оновлення. Що змінилось в популярному “японці”?

Мінімум відмінностей у зовнішності

Навіть представники компанії визнають – зміни у дизайні кузова у ході рестайлингу відбулись мінімальні. Так, передній бампер відтепер майже цілком фарбований у колір кузова. Окрім того, дещо інакше оформлена решітка радіатора. Помітно, що дизайнери у черговий раз змінили хромоване обрамлення, і знову вийшло вдало. Найпомітніше оновлення – це нова форма денних ходових вогнів у фарах та нова оптика. Головна оптика, як і раніше, у топовій комплектації має відмінно працююче адаптивне світло.

Додалось функцій та регуляторів

З першого погляду, в інтер’єрі оновлення також складно помітити, але вони досить суттєві не за зовнішністю, а саме за змістом. У нижній частині консолі з’явилася бездротова зарядка для смартфона. А зліва від важіля АКПП – кнопка із написом Mi-Drive, що керує відповідною системою. Хоча на вигляд це майже та ж сама кнопка, на якій раніше писали Sport. Раніше у кросовера було лише два їздових режими: Sport та, власне, “не Sport”, бо останній навіть не мав власної назви. Відтепер має, і вона доволі логічна: Normal.

Окрім того, японський кросовер отримав зовсім новий режим Off-Road. До останнього оновлення водія ніяким чином не міг впливати на поведінку авто на бездоріжжі, тепер же є змога “привести у тонус” усі необхідні асистенти та органи управління перед з’їздом з дороги. При активації трохи згладжуються реакції на педалях та кермі і автомобіль намагається тримати нижчі оберти двигуна.

Наявність шайби керування “мультимедійкою” на центральній консолі може здатись дещо архаїчним рішенням, але тут варто зазначити, що інтерфейс Mazda не перевантажений різними підменю, тому керувати ним за допомогою маніпулятора досить зручно. Тим більше, що в плані ергономіки та якості матеріалів салон CX-5 може здивувати навіть найвибагливіших.

Не позбавлений цікавих деталей і задній ряд автомобіля. Окрім широкого підлокітника та підсклянників, які вже давно стали стандартами класу, тут можна знайти порти зарядки, що можуть видавати силу току до 2,1 ампера, невеличку поличку для дрібничок та обігрів бічних сидінь.

Нові цифри під капотом

Двигуни Mazda CX-5 відтепер відповідають стандарту Євро-5 замість Євро-6. І це, звісно ж, добра новина саме для наших часів, оскільки покладатися на безумовну якість пального у складному сьогоденні доволі важко. Щодо паливного апетиту, то кросоверу із 2,5-літровим двигуном зазвичай вистачає 9-10 літрів у місті, та 7 літрів – за ним.

На межі своїх можливостей він видає 194 к.с. і 258 Н·м крутного моменту, до яких ще доведеться дістатись, адже помітне пожвавлення тут відчувається приблизно з 3500 обертів на хвилину. Розганяється до сотні така Mazda CX-5, нагадаємо, за 9 секунд. Щодо приводу, то вибір між повним та переднім все ще доступний для CX-5 з мотором 2,0 л, тоді як у 2,5-литрових СХ-5 вибір вже зроблено за вас, та він, звісно ж, найкращий – тільки 4WD.

Для комфортного пересування по місту та впевнених обгонів за його межами 194-сильної “четвірки” вистачає з запасом. Хоча відчувається, що шасі автомобіля з легкістю може розкрити й потужніший агрегат. Наприклад, 230-сильний 2,5-літровий турбо, який у нас пропонували на Mazda6, кросоверу б не завадив.

Більше безпеки

Японський кросовер з оновленням отримав модернізовані електронні асистенти. Наприклад, на машині встановлено систему екстреного гальмування з переглянутим алгоритмом роботи. Система слідкує не тільки за ситуацією попереду автомобіля, а і стежить за рухом при їзді заднім ходом, надсилаючи попередження на екран мультимедійної системи та проекційний дисплей.

Окрім того, в критичних ситуаціях автомобіль навіть може гальмувати сам і корегувати траєкторію при виїзді зі смуги руху. Остання функція при їзді по місту частіше виступає додатковим подразником, – але не у випадку з CX-5. Як на мене, це один із найввічливіших асистентів у сучасних авто. Він не докучає постійними повідомленнями і плавно підрулює при виїзді зі смуги. При цьому, якщо ви не приймаєте таку допомогу ні у якому вигляді, систему можна вимкнути і вона не активується самостійно після наступного запуску мотора. Шкода, що систему Auto Hold треба вмикати при кожному старті двигуна.

Ціни вниз

Наприкінці 2023 року та в перші місяці цього року японський автовиробник приємно дивує цінниками на свої кросовери. Так сталось і з оновленим Mazda CX-5, який зі знижками майже в усіх комплектаціях коштує дешевше, ніж до оновлення. Так, на сьогодні становить приблизно від 52 до майже 100 тисяч гривень в залежності від комплектації. А всього їх пропонується п`ять: Touring, Touring S, Sport Black, Style та Top.

Тож стартова ціна на японський кросовер зараз складає 1 226 800 грн – а це приблизно 29 500 доларів. За ці гроші пропонується двозонний клімат-контроль, підігрів керма тощо. Тестова Mazda CX-5 в топовій комплектації TOP коштує 1 669 800 і тут є повний перелік опцій, серед яких і повний перелік електронних асистентів, і чотири камери, і люк у даху, і навіть трирівнева вентиляція крісел.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, кросовер Mazda CX-5 отримає повноцінну гібридну версію.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Вигідніші за дизельні авто: Tesla опублікувала подробиці роботи електричних вантажівок Semi

У Нью-Йорку дозволять тестування машин на автопілоті, але за однієї важливої умови