in

Тест-драйв кросовера Hyundai Kona N-line: ТОП-5 ключових фішок гібрида

Кросовери Hyundai Kona першого та другого поколінь поступово наводняють вулиці українських міст. Але частіше зустрічаються саме електричні версії, які переважно потрапляють в нашу країну вже вживаними. Ми ж випробували новий гібрид та виокремили кілька ключових особливостей новинки.

Кросовер підріс

У другому поколінні Kona помітно підросла. Так, колісна база зросла на 60 мм (до 2660 мм), а загальна довжина відразу на 150 мм (до 4355 мм). У ширину кросовер додав 25 мм (тепер 1825 мм), а висоту — 30 мм (1580 мм у базового варіанта).

У компанії Hyundai запевняють, що базовий дизайн нової моделі розроблений для версії Kona Electric, а вже довкола неї створювалися інші версії. Так, електрокросовер має найбільш “чистий” вигляд, і в ньому широко обіграно тему пікселів. Найупізнаванішим елементом передньої частини автомобіля без сумніву є моноліхтар Horizon, що розташований вздовж капоту та дозволяє розпізнавати сусідів по конвеєру корейського кросовера у темний час доби.

Гібридна Kona має цікаві масивні накладки на колісних арках та порогах. Вони мають інший дизайн переднього повітрозабірника, який оснащений керованими заслінками, а також інші колеса.

Справжня “гоNка”

Тестовий автомобіль оснащений спортивним обвісом N Line. Він передбачений для усіх модифікацій за доплату та включає більш агресивні бампери, накладки в колір кузова і великий спойлер на п’ятих дверях, а також виставлену напоказ двостволку випускної системи.

Спортивний силует підкреслюють накладки на пороги сріблястого кольору, лінія ламана яких перетікає від сріблястої акцентної лінії переднього бампера. Версія N Line також має більш сміливі та спортивні 18-дюймові легкосплавні диски. Логотипи N Line спереду, ззаду та з боків не дадуть забути, якою версією кросовера ви щойно керували.

Окрім того, салон спортверсії вирізняється спортивними металевими накладками на педалях, кермом та важелем перемикання передач у оздобленні N Line, а також червоними акцентами по всьому салону. Спортивні сидіння N Line оздоблені червоною контрастною прострочкою, яку також можна побачити на обшивці керма та підлокітнику. Цікаво, що у версії салону зі штучною замшею, використовується Eco Alcantara, що на 65% складається з переробленого поліетилену. При замовленні гібридного кросовера за повний пакет доробок N Line прийдеться доплатити близько 67 000 гривень.

Місця вистачить

Салон героя нашого тесту оформлений у дусі електромобіля Hyundai Ioniq 5. На передній панелі водій знайде об’єднані екрани цифрової панелі приладів та медіасистеми діагоналлю 12,3 дюйми кожен.

Щоправда, у базовій комплектації приладовий “екран” насправді складається з двох цифрових шкал і маршрутного комп’ютера між ними, хоча все це замасковано під великий дисплей.

Селектор трансмісії переїхав із центрального тунелю на кермо, щоб звільнити місце для підсклянників. Цікаво, що дизайнери та інженери вирішили зберегти окремий пульт управління мікрокліматом.

Також помітно, що нова Kona помітно просторіша за перше покоління. Це також підтверджують і заміри. Відстань між рядами сидінь зросла на 77 мм, а запас по висоті на задньому ряду збільшений на 11 мм. Окрім того, зріс і об’єм багажника – 723 літри за стандартом до стелі. Кришка багажного відсіку у тестовій машині також оснащена електроприводом, причому висоту відкриття можна відрегулювати в меню медіасистеми.

Гібрид з “роботом”

Тестовий Hyundai Kona другого покоління побудований на модульній платформі зі стійками “МакФерсон” спереду та незалежною підвіскою ззаду. Хоча існують більш скромні версії з “балкою” на задній осі.

Під капотом машини встановлено гібридну силову установку у складі бензинового ДВЗ об’ємом 1,6 літра і електромотора PMSM. Сумарно вони видають 141 к.с. потужності та 265 Нм  максимального крутного моменту. Не забули корейські інженери і про коробку передач. На машині встановлена 6-ступінчаста роботизована трансмісія DCT з подвійним зчепленням. Цікаво, що управління коробкою передач здійснюється за допомогою технології Shift-by-wire, без прямого механічного зв’язку, що й дозволило зробити селектор під кермом.

Якщо говорити про характер авто, то варто зазначити, що машина є доволі збалансованою попри намагання мати агресивну та провокативну зовнішність за рахунок аеродинамічного обвісу. Авто має кілька передустановлених режимів водіння, найцікавішим з яких є “Еко”. У ньому Hyundai Kona у міських умовах експлуатації з легкістю вкладається у 5,0-5,3 літри на 100 км пробігу. За містом апетит збільшується при активному драйві, або залишається сталим, якщо пересуватись спокійно з активованим адаптивним круїз-контролем на швидкостях до 120 км/год.

Загалом, кросовер має спокійний характер, і усі органи управління налаштовані таким чином, що від цього не засмучуєшся, адже не чикаєш якоїсь ураганної динаміки та постійно насолоджуєшся економічністю. Ба більше, навіть коли один з журналістів AUTOGEEK виїхав на порожню трасу та намагався погратись у активний драйв, машина не хотіла споживати більше 5,8 літра на 100 км.

Гібриди не дешевіють

Деякі автомобілісти закидають, що новий гібридний кросовер Hyundai Kona N-line коштує дорого. Справді, ціни на базову версію починаються з позначки у 1 332 400 грн. Тестовий автомобіль ще на пару сотень тисяч гривень дорожчий завдяки пакету систем активної безпеки, елементам декору тощо. Але варто поглянути на ціноутворення конкурентів, щоб зрозуміти, що доступних гібридних кросоверів не існує.

Звичайно, є однокласники з класичними ДВЗ, які коштують на кілька тисяч доларів менше. Але варто враховувати, що у деяких режимах вони з легкістю можуть споживати майже у два рази більше палива на кожну нову сотню пройдених кілометрів.

Якщо ж уважно прослідкувати за цінами інших гібридів у схожому формфакторі, які представлені у українських дилерських центрах, то виявиться, що герой нашого тесту ледь не найдоступніший гібридний SUV. Все пізнається у порівнянні…

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Діагностика систем активної безпеки: як налаштувати електронні помічники в авто

У Нью-Йорку з’явились розумні “дерева” для зарядки електромобілів: як вони працюють