in

Тест-драйв Citroen C5 Aircross: відповідаємо на головні питання про оновлений кросовер

У 2016 році компанія Citroën взяла курс на програму Citroen Advanced Comfort, тобто плавне і просте пересування в просторі. Одним з флагманів цього напряму став кросовер C5 Aircross. З часу дебюту авто минуло вже кілька років, тому настав час планового оновлення. Що ж змінилось у найбільшому авто французького бренду? Відповідаємо на основні питання разом.

Що змінив рестайлінг?

Головний результат рейсталингу полягає у тому, що Citroen C5 Aircross знайшов нове обличчя, яке виглядає візуально ширшим за колишнє. Замість двоповерхової архітектури з’явилася “ситроєнівська” інтерпретація “ікс-фейсу”, яку ми вже бачили на інших моделях бренду. Смужки ходових вогнів у фарах з’єднані з великою емблемою пунктирною лінією світлодіодів.

Задні ліхтарі набули тривимірного світлового малюнку, але корпуси залишилися колишніми, також з’явилися колеса нового дизайну. А ще змінено концепцію зовнішнього декору: кросовер замість яскравих контрастних вставок тепер пропонує більш дорогий темний декор.

У салоні інженери переробили центральні консоль та тунель. Замість восьмидюймового екрану медіасистеми з’явився широкоформатний десятидюймовий тачскрін. Він встановлений вище, а центральні дефлектори вентиляції тепер розташовані не з боків від екрану, а під ним. Приладовий екран діагоналлю 12,3 дюйми залишився тим же.

Окрім того, замість масивної рукоятки-селектора “автомата” тепер крихітний перемикач e-Toggle, та й за керування їздовими режимами тепер відповідає не шайба, а компактна клавіша. Це дозволило перекомпонувати центральний тунель, збільшивши бокс для дрібних речей. Також дизайнери оновили матеріали та кольори обробки, у салоні також з’явились нові сидіння Advanced Comfort для більшої зручності стали на 15 мм товщими.

Який двигун встановлений на авто?

Під капотом тестового автомобіля встановлений 2,0-літровий турбодизель потужністю 180 к.с. і максимальним крутним моментом 400 Нм, який працює з традиційним 8-ступінчастим “автоматом” та переднім приводом. Серед технічних оновлень не двигун чи трансмісія, а електронні системи.

Наприклад, кросовер Citroen C5 Aircross тепер може запропонувати адаптивний круїз-контроль, якого не було на момент запуску моделі в Україні. Серед режимів руху є й “Спорт”, але це явно не про Citroen C5 Aircross: у ньому лише дещо зменшуються паузи в реакціях двигуна і “автомат” перемикатиметься пізніше на передачу вище.

Citroen C5 Aircross побудований на модульній платформі EMP2, Efficient modular platform 2, як у хетчбека Peugeot 308: стійки McPherson спереду, напівзалежна балка ззаду. Порівняно з моделлю 308 колісна база збільшена на 110 мм. Для порівняння, у семимісного кросовера 5008 вона більша ще на стільки ж.

Як їде машина та скільки споживає палива?

Тижневий тест показав, що справжня стихія С5 Aircross – це розмірена їзда містом та подорожі трасою. Загалом, французький кросовер досить потужний для своєї маси, швидкий, тихий і при цьому не є ненажерою. В змішаному циклі витрати обіцяно на рівні 4,9 літри на 100 км. В нас під час тесту витрати пального склали близько 6,5 л. І це при тому, що машина обладнана автоматичною коробкою передач. 8-ступінчаста автоматична коробка EAT8 збирається в Японії з 2017 року і встановлюється на багато популярних передньопривідних моделей Peugeot, Citroen, Opel та DS. Ця коробка є однією з модифікацій АКПП Aisin TG80LS.

Покритикувати “автомат” можна лише за заминку, яка іноді трапляється між першою та другою передачею у тягнучках та заторах. Все інше – без зауважень. Коробка перемикається м`яко та своєчасно, та адекватно підбирає передачі під ритм руху та обраний водієм режим. Двигун і коробка дуже добре підходять одне одному.

В оновленій машині зʼявились помічники для водія, яких раніше не було. Особливо гармонійно працює пара системи утримання в смузі руху та активний круїз-контроль. Такий собі міні-автопілот. Звичайно потрібно тримати руки на кермі та слідкувати за дорогою, але частину роботи авто все ж бере на себе.

Традиційна перевага, за яку люблять C5 Aircross – його комфортна підвіска. Саме м’якою я її не назвав би, адже машина при цьому непогано тримає курс та не нівелює зв’язок водія з дорогою. Головна фішка ходової частини Progressive Hydraulic Cushions в незвичайних амортизаторах.

В амортизатори KYB інтегровано гідравлічні буфери стиснення і відбою. За малих ходів підвіски працює тільки пружина і амортизатор має комфортний режим. При граничних ходах на великих нерівностях шток “впирається” в гідробуфери, прогресивно збільшуючи жорсткість.

Скільки коштує темно-сірий кросовер?

Citroen C5 Aircross на українському ринку доступний у двох комплектаціях – Feel та Shine, при цьому силова установка у обох випадках залишається однаковою. Базова версія оцінена у 1 306 100 грн та може запропонувати власнику шість подушок безпеки, підвіску РНС, роздільний 2-зонний «клімат», підігрів передніх сидінь, безключовий доступ і запуск двигуна, камеру заднього виду, цифрову 12,3-дюймова панель приладів, центральний сенсорний 8-дюймовий дисплей тощо.

Флагманська версія Shine, у якій і є герой нашого тесту, коштує від 1 464 400 грн. За цю суму у авто додається активний “круїз”, адаптивне дальнє світло, моніторинг “сліпих зон”, камери кругового моніторингу, звукоізолююче скло з додатковою ламінацією, центральний сенсорний 10-дюймовий дисплей, оздоблення салону шкірою тощо.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Citroen показав кросовер Basalt Vision для ринків, що розвиваються.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Потужністю понад 1000 сил та за старою ціною: нові електромобілі Rivian R1T і R1S представили офіційно

Топ-10 найкращих тягачів в Україні