Технології електромобілів Tesla на шість років випереджують електроніку гігантів автопрому Toyota і Volkswagen.
До такого висновку прийшли інженери після того як на замовлення японської компанії Nikkei Business Publications розібрали Model 3 і з’ясували як працює технологія Hardware 3.
Раніше в електроніці Tesla вже розбирались спеціалісти з німецької інженерної фірми і визнали її шедевром.
“Найбільше привертає увагу вбудований центральний блок управління Tesla або автономний комп’ютер. Ця технологія, також відома як Hardware 3. Вона – найбільша зброя компанії на зростаючому ринку електромобілів”, – заявили в Nikkei Business Publications.
Один із японських інженерів, якого залучали до вивчення електроніки Model 3 заявив, що він подібного повторити поки не може.
Автономний комп’ютер, про який іде мова, випустили в квітні 2019 року. Запускаючи технологію, що відповідає за автопілот та інші передові функції автівок, в Tesla заявили, що це “об’єктивно найкращий чіп в світі”.
В компанії уточнили, що Hardware 3 спроможний виконувати 144 трильйона операцій в секунду, управляти 2 300 кадрами в секунду і робити все це, споживаючи менше енергії.
В Nikkei показали, як цей чіп виглядає та уточнили, що така технологія буде недоступною іншим автовиробникам, як мінімум, до 2025 року.
“Така електронна платформа, в основі якої лежить потужний комп’ютер, є ключем до обробки великих обсягів даних в більш інтелектуальних і автономних автомобілях завтрашнього дня”, – йде мова в публікації.
Також в компанії пояснили, чому інші автовиробники не поспішають вводити подібні технології у своїх автівках.
“Справжня причина, що стримує подібний розвиток інших компаній, полягає в побоюванні автовиробників перервати уже вибудувані ланцюжки поставок деталей, які вони культивували протягом десятиліть. Такі системи різко скоротять кількість електронних блоків управління в автомобілях. Для постачальників, які залежать від цих компонентів, і їх співробітників, це питання життя і смерті. Автовиробники відчувають себе зобов’язаними продовжувати використовувати складні мережі з десятків ECU, в той час як Tesla може піти сучаснішим шляхом і вибудувати вертикальний підхід до електроніки”, – додали в Nikkei.
Як раніше повідомляв Autogeek, автопілот Tesla Model X врятував двох власників цієї моделі електромобіля, на яких ледве не впало дерево. Інцидент стався в британському Дорсеті, де лютує шторм “Деніс”.
По матеріалах: electrek.co.