in

Tesla подала до суду на клієнта за наклеп у соцмережах: сума компенсації – $650 000

Tesla подала до суду на клієнта за наклеп у соцмережах: сума компенсації – $650 000

Відповідачем став покупець електромобіля Tesla Model S, який раніше виграв позов проти американської компанії за шахрайство з продажами.

Про претензії з боку Tesla Хан Чао написав у Weibo, супроводивши своє повідомлення юридичними документами, в яких йдеться про те, що американська компанія подає на нього до суду за наклеп після критичних публікацій у соціальних мережах.

«Хан поширював свої слова через серію онлайн-та офлайн-акцій … формуючи у громадськісті негативне враження про Tesla та завдаючи шкоди репутації компанії», – йдеться у судовому позові.

Зокрема, зазначається, що у своїх постах чоловік називав Tesla «шахрайською компанією», «сміттєвою Теслою» та «шахрайкою». У компанії вважають, що Хан повинен принести свої вибачення та виплатити компенсацію за наклеп у розмірі 5,05 мільйонів юанів (650 000 доларів США). У самій компанії позов до Хан Чао не коментують.

Tesla подала до суду на клієнта за наклеп у соцмережах: сума компенсації – 0 000

За інформацією South China Morning Post, все почалося у травні 2019 року, коли чоловік придбав у Tesla вживану Model S. На офіційному сайті компанії було зазначено, що у автомобіля, який йому сподобався «не було серйозних аварій, ніяких пошкоджень конструкції, пожеж та затоплень». Це підтвердив і продавець, але вже у серпні автомобіль вийшов з ладу.

Звернувшись до Tesla з проханням замінити електромобіль, він отримав пропозицію про заміну запчастин. Перевірка стану седана третьою стороною виявила сліди різання та зварювання на задніх бокових панелях автомобіля, які свідчать про те, що колишній власник попадав у ДТП.

Tesla подала до суду на клієнта за наклеп у соцмережах: сума компенсації – 0 000

Сприйнявши приховування цього факту шахрайством з боку виробника, Хан Чао звернувся до суду. Незважаючи на те, що у Tesla наполягали, що «аварія була незначною і ремонт не заподіяв шкоди конструкції», суд визнав факт шахрайства та зобов’язав компанію повернути позивачеві вартість автомобіля і виплатити компенсацію у розмірі трикратної суми покупки. В цілому, це склало 155 000 доларів. Ці кошти Хан Чао отримав 17 вересня, а практично разом з ними і зустрічний позов Tesla.

«Ви хочете сказати, що навіть якщо вам потрібно виплатити мені понад 1 мільйон юанів компенсації, навіть якщо я – жертва, я не можу сказати про вас поганого слова і повинен заплатити 5 мільйонів в якості плати?», – написав Хан Чао у Weibo.

У червні Financial Times повідомила, що кілька блогерів стверджували, що Tesla відправила їм особисті повідомлення з погрозами судового позову, якщо вони не послаблять критику на адресу компанії. Також повідомлялося, що виробник «просить» не поширювати інформацію про баги фірмового автопілота.

Як раніше повідомляв Autogeek, автопілот Tesla навчили бачити проблискові маячки екстрених служб.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Tesla подала до суду на клієнта за наклеп у соцмережах: сума компенсації – $650 000
Компанія ABB презентувала найпотужнішу модульну станцію для зарядки електромобілів Terra 360: на що вона здатна

Компанія ABB презентувала найпотужнішу модульну станцію для зарядки електромобілів Terra 360: на що вона здатна

Електричний кросовер Subaru Solterra вперше з'явився на відео

Електричний кросовер Subaru Solterra вперше з’явився на відео