in

Tesla навчилася ділитися електрикою з будинками: як це працює

Tesla навчила свої електромобілі не тільки приймати енергію, а і віддавати її назад в мережу.

Така функція точно є в Model 3, можливо і в Model Y. Однак наразі вона не активна.

Інженер Марко Гаксіола займався розбіркою Model 3 і виявив всередині зарядного пристрою інвертор DC-AC. Його наявність означає, що автівка може направляти енергію в мережу, згідно з концепцією V2G (Vehicle to Grid).

“До того ж, двосторонній дизайн повторюється тричі на одній платі зарядника Model 3. Це приклад резервної конструкції, який забезпечує працездатність навіть в разі відмови одного ланцюга. Крім того, це трифазний дизайн, так що його можна використовувати по всьому світу”, – пояснив він.

На даний момент функція заблокована, скористатись нею неможливо. Проте в ході чергового оновлення Tesla може її активувати.

В майбутньому власники електромобілів бренду фактично зможуть торгувати енергією. А це підтверджує слова засновника компанії Ілона Маска про те, що його автівки це хороше капіталовкладення.

Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla Model S Performance встановила новий рекорд при заїзді на чверть милі. Електромобіль зміг подолати відстань всього за 10,4 секунди.

По матеріалах: electrek.co

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Понад 1 млн км гарантовано: нова батарея компанії SVOLT не містить кобальту

180 і не більше: всі нові Volvo матимуть штучне обмеження швидкості