in

Світові виробники перебудовують свої заводи у Мексиці на випуск електромобілів

Мексика являється шостим у світі виробником автомобілів і легких вантажівок та четвертим експортером транспортних засобів.

Щорічний дохід місцевій автомобільної галузі, де працюють близько 900 000 чоловік, складає 100 мільярдів доларів. У 2020 році автомобільна галузь принесла до державного бюджету 32 мільярди доларів, тобто 3% ВВП країни.

В цілому на території Мексики розташовані підприємства 26 світових автомобільних марок, понад 600 постачальників запасних частин та інших компаній, пов’язаних з автовиробництвом. Серед них такі відомі автовиробники, як General Motors, Ford та Toyota, а також ряд локальних постачальників та сотні дрібних компаній.

Щорічно у Мексиці виробляють 4 мільйони автомобілів. Це більше ніж у будь-якій іншій країні Північної та Південної Америки. Виробництво порівняно недорогих моделей на мексиканських заводах налагодили BMW, Chevrolet, Ford, Honda, Infiniti, Nissan, Porsche, Renault, Tesla та Toyota.

З листопада 2020 року на мексиканській виробничому майданчику Ford, створеному ще понад 100 років тому, налагодили виробництво багатоцільових гібридів. Наразі підприємство готують до виробництва електромобілів. Зокрема, в Мексиці складають електричний кросовер Mustang Mach-E. Ще 420 мільйонів доларів Ford інвестував у завод в Куаутітлані. Ці кошти спрямували на оновлення виробничих ліній під випуск електромобілів.

Також зусилля з розширення своїх виробничих площ у Мексиці прикладає General Motors. У травні цього року концерн заявив про намір витратити 1 мільярд доларів на будівництво ліній по випуску комплектуючих для електромобілів на півночі країни. Виробництво електромобілів у Мексиці концерн планує почати в 2023 році.

Співпрацю з мексиканськими електромобільними компаніями анонсував і німецький стартап Next e.Go Mobile. Зібрані тут автомобілі планують поставляти на північноамериканський ринок.

Мексиканське законодавство і міжнародні угоди передбачають обов’язкове використання у виробництві компонентів, створених на місцях. Зокрема, автовиробники планують налагодити місцеве виробництво літієвих акумуляторів з переробки. Одна з таких компаній – китайська Ganfeng Lithium.

Незважаючи на таку активність на місцевому ринку світових виробників електромобілів та акумуляторів продажі «батарейних» автомобілів у Мексиці мізерні і, за даними інституту Inegi, складають менше 2% від загальних обсягів. Але вже до 2035 року ситуація зміниться. За прогнозами неурядової асоціації постачальників Nuevo Keon Automotive Cluster, до цього року на дорогах країни буде 9 мільйонів електромобілів.

Як раніше повідомляв Autogeek, Tata Motors стала лідером на ринку електромобілів в Індії за рахунок всього двох моделей.

За матеріалами: DigiTimes

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Яким може бути електричний флагман Audi A8 e-tron: дизайнери показали своє бачення

Розрахувати кредит на авто за 5 кроків: в онлайн-сторі DS Automobiles з’явився кредитний калькулятор