in ,

Суббренд Hyundai відмовиться від ДВЗ: нова стратегія Genesis передбачає випуск тільки електромобілів

Компанія Hyundai Motor озвучила нову стратегію розвитку преміального бренду Genesis.

До кінця 2025 року всі нові моделі марки будуть використовувати альтернативні джерела енергії, а до 2030 року Genesis повністю відмовиться від традиційних бензинових та дизельних двигунів. Причому обмежуватися тільки електромобілями компанія не планує. Паралельно розроблятимуть автомобілі на паливних елементах.

До кінця 2030 року «зелена» лінійка Genesis налічуватиме вісім моделей, а річний обсяг виробництва – 400 000 одиниць. Судячи з наданого компанією тизера, електричні новинки об’єднає фірмова двоповерхова світлодіодна оптика, розтягнута майже до дверей.

Нагадаємо, що старт електрифікації південнокорейської преміальної марки був даний навесні цього року. Першою офіційною «зеленою» моделлю Genesis став електричний седан Electrified G80, представлений на квітневому автосалоні у Шанхаї. Фактично, це електрифікована версія звичайного G80, яка практично не відрізняється від нього зовні. Електроседан укомплектований двомоторною силовою установкою потужністю 370 к.с. та зможе проїжджати до 427 км на одному заряді батареї.

Також відомо, що Genesis готує серійну версію електричного седана Essentia, концепт якого показали ще у 2018 році. Коротке відео з майбутнім електромобілем компанія опублікувала наприкінці березня, а в середині серпня з’явилися фото електричного кросовера GV60, серійне виробництво якого почнеться у 2022 році.

Як раніше повідомляв Autogeek, електрокросовер Genesis GV60 побудований на базі Ioniq 5, першої серійної моделі електричного суббренду Ioniq.

За матеріалами: Genesis

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Мережа ОККО встановила сонячні електростанції на 24 АЗК

Кількість електромобілів в Україні перевищила 30 000 одиниць: рейтинг найпопулярніших моделей