in

Мережа ОККО встановила сонячні електростанції на 24 АЗК

Станом на кінець серпня уже на 24 автозаправних комплексах ОККО встановлено дахові сонячні електростанції потужністю від 15 до 50 кВт. У найближчі місяці планується змонтувати ще кілька десятків таких станцій і довести їх кількість до 80. Упродовж 2021 року ОККО інвестує у цей проєкт понад 40 мільйонів гривень. 

Зараз найбільше сонячних станцій мережі працює у Львівській (11) та Закарпатській (5) областях, де процес їх облаштування стартував раніше. Натомість у центральних і південних регіонах основний масштаб робіт ще попереду. 

«Для кожного АЗК ми прораховуємо доцільність встановлення сонячних панелей індивідуально. Це стосується як новобудов, так і заправок, що вже працюють. Майже на всіх АЗК електроенергія, яку виробляють сонячні станції, використовується нині для власного споживання, – розповідає Назар Турхан, керівник департаменту розвитку компанії.На різних комплексах частка забезпечення потреб в електроенергії за рахунок сонячних станцій буде різною, але, згідно з нашими оцінками, інвестиції окуплять себе вже за кілька років. Крім того, активно використовуючи відновлювані джерела енергії, наша компанія робить свій вклад у зменшення парникового сліду на планеті».  

Станом на середину серпня сонячні станції на АЗК ОККО виробляли приблизно 2000 кВт/годин електроенергії на добу. В масштабах компанії це дає змогу економити до 2,5 мільйона гривень на рік на рахунках за електроенергію. Із нарощуванням кількості сонячних станцій та їх сумарної потужності ця цифра тільки зростатиме. 

Варто нагадати, що перша сонячна електростанція на даху АЗК ОККО з’явилася ще у 2017 році. Вона була змонтована на київському автозаправному комплексі на проспекті Академіка Палладіна, 33. Ця СЕС і досі залишається однією з найпотужніших у мережі. Її потужність – 50 кВт, а загальна площа покриття фотомодулями – 325 квадратних метрів. За ясної, сонячної погоди ця конструкція здатна виробляти понад 200 кВт/годин електроенергії за добу. У літні місяці цього вистачає, щоб середній за розміром АЗК міг повністю забезпечувати себе власною електроенергією.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Оновлений Porsche Taycan: більший запас ходу, більше технологій підключення, більше кольорів

Суббренд Hyundai відмовиться від ДВЗ: нова стратегія Genesis передбачає випуск тільки електромобілів